Mala Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Lager en liste over eksklusive spill å legge merke til ved hver konsoll. Eksklusiv og plattformeksklusiver altså, ikke spill som også er/kommer til PC som Ori and the Blind Forest og Street Fighter 5. *snip Har man allerede en vel fungerende PC, ser det tydelig ut til at PS4 er konsollen å supplere med grunn. Med mindre man med kniven på strupen MÅ spille en av de eksklusive spillene på One da. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Kommer ann på hva man liker. Jeg synes PS4 er en god konsoll, kunne gjerne hatt begge. Jeg har en ganske brukbar pc, men titlene på xbox one liker jeg bedre enn PS4, selv om mange av de er gode også. Så er litt smak og behag som har noe å si når alt gjelder.. 1 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det med kontroller er åpenbart subjektivt, noe denne tråden illustrerer. Til forrige generasjon foretrakk jeg 360-kontrollen, men jeg liker PS4-kontrolleren enda bedre. Og hvilket OS krever minst trykk for å åpne ulike applikasjoner og funksjoner? Hvem bryr seg. For å gjenta det som har blitt skrevet tidligere i tråden: det er to ting som betyr noe; hvilke eksklusive spill foretrekker du, og hva spiller dine venner. Her i gården er PS en sikker vinner; praktisk talt alle vennene mine spiller PS4, og selv foretrekker jeg PS-eksklusivene. Et liv uten Bloodborne er et liv jeg ikke ønsker å leve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå