LarZen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Ja det kan jeg. Akkurat som jeg gjør med en PC monitor. Argumentet for å ikke velge den beste grafikken og ytelsen en kan få i dagens konsoller er å heller sette en PC i stua er rimelig tynn. Økning i grafikk og ytelse er jo selve grunnen til at det kommer nye konsoller. Og hvorfor over 50 millioner mennesker har kjøpt XBO og PS4 for å spille sine favoritt spill. EDIT: Men joda, smaken og prioriteringer er forskjellige Endret 26. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Gode øyer du har gitt! Selvsagt kommer det kraftigere hardware over tid. Xbox 360 har jo fylt 10 år. Var jo 8 år når den ble byttet ut, altså rimelig moden for utskiftning. Tynt? Er jo ikke tynt på noen måte mener jeg, er man en grafikkhore så snekrer man sammen en maskin i stua som uansett gruser PS4 & Xbox one. Skal ikke mer enn et 970 & I5 f.eks. ``Chillespill`` blir spilt på konsoll, altså Forza, Cod, Halo, Tomb Raider etc, mens når jeg skal spille competitive så er det pc som gjelder for meg. (Og mine venner som har både og) Men som sagt. Smak og behag.. Endret 26. desember 2015 av Snusmumr1kk1 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 En behøver jo ikke å være grafikk hore for å sette pris på å få så bra grafikk og ytelse som en kan få i dagens konsoller. Er fint å vite at den konsollen en har valgt vil så si alltid gi deg den beste spill opplevelsen en kan få for skarve 3200kr. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Bra for deg! Jeg bryr meg ikke like mye når det er snakk om konsoll. Mens på Pc så er det en digg følelse så ha en av de beste cpuène eller gpuène som er ute. Men det er nå meg. Så kan du og andre ta hva dere liker best. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 PC er vel uansett ikke relevant til tråden overhodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Poenget er at Xbox har mye mer pluss ved seg enn ps4 Eneste ps4 er bedre på er marginalt bedre ytelse og det er ikke nok for min del Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Definer gjerne "mye mer pluss ved seg", det der er et elendig argument, da kan jeg gjerne si at velg ps4, den er best. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 da må du også fortelle hva som gjør PS4 bedre uten å nevne ytlese, det er det eneste argumentet som brukes. kan prøve, se om jeg husker alt. kontrollen, bedre batteri, kan brukes når man har satt i ladekabel. bedre og enklere OS, mindre trykking for å få til det man vil, mer sosialt. stillegående maskin, HDMI in, kinect Xbox Live. bedre på media, flere apper kjørende. smarglass styring. det er sikkert mer jeg ikke kommer på i farten, men xbox one gjør så å si det meste på en bedre måte enn PS4 alle disse småtingene gjør det til en bedre maskin og derfor bruker jeg den mest. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Kontrollen er en smakssak, jeg synes Xbox One-gamepaden er best for de med litt mindre hender (ja, jeg er en av de). Batteriet er mye bedre på Xbox One-gamepaden, men man kan også spille med ladekabel med PS4-paden. Finnes det egentlig noe i 2015 man ikke kan bruke mens det lades? Synes OSet på Xbox One er ræva. PS4 er enklere, det går raskere, og det er raskere. Xbox One er mye mer stillegående, ihvertfall for meg. Min PS4 bråker. Eksen sin nye PS4 lager like mye lyd som Xboxene våres, altså ingenting. Live og PSN er like middelmådig. Har ikke brukt konsollene til media overhodet, da jeg synes begge konsoller er elendige på området. Men de skal da vel være rimelig like? Smartglass? Wat? Elendig, og det er PS4 sin lignende funksjon også. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 da må du også fortelle hva som gjør PS4 bedre uten å nevne ytlese, det er det eneste argumentet som brukes. kan prøve, se om jeg husker alt. kontrollen, bedre batteri, kan brukes når man har satt i ladekabel. bedre og enklere OS, mindre trykking for å få til det man vil, mer sosialt. stillegående maskin, HDMI in, kinect Xbox Live. bedre på media, flere apper kjørende. smarglass styring. det er sikkert mer jeg ikke kommer på i farten, men xbox one gjør så å si det meste på en bedre måte enn PS4 alle disse småtingene gjør det til en bedre maskin og derfor bruker jeg den mest. Liker kontrollen på PS4 bedre, men det er siden jeg hele tiden har brukt den typen kontroll, batteriet på kontrollen må være like bra som XBONE sitt, har ikke merket noe forskjell, og som alle andre kontroller så kan den også brukes mens den lades :o Det kom ikke som noe sjokk. OS'et til PS4 er mye mer ryddigere enn XBONE sitt, alt for mye dildal på XBONE, så nei, det er ikke mindre trykking for å få det man vil ha der, og det er like sosialt med PS4 om ikke mer, da man nå har mulighet til å bli med i ulike grupper med alle i hele verden, Min playstation lager ikke så mye som en lyd når den brukes. PS4 har også muligheten til å ha flere apper kjørendene, samtidig som de har like gode underholdningsprogrammer som Tv2 Sumo, Netflix, Viaplay, HBO etc. Playstation Plus > Xbox Live, mye rimeligere for PSN Plus om det skal være 1 mnd, 3 mnd eller 12 mnd. Så ser ikke som noe av det som noe overraskende, så det som egentlig skiller de to er smak og behag, om man skal spille med venner som har samme konsoll, som tar avgjørelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 hvis f.eks kontrollen til PS4 er utladet, (noe den ofte er) så kobler man til ladekabel. kan man skru på kontrollen da? nei... man må vente eller dra ut kabelen og så skru på. det er det som er PS4 i ett nøtteskall, ting er tungvindt. det er ikke mer trykking i PS oset?, som et eksempel: for å skru av konsollen må man trykke en gang så bla gjennom en meny også trykke igjen. igjen, ting er tungvindt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 OS på One har aldri vært særlig hipt. Syns enda Store biten er unødvendig rotete og uoversiktlig. Blir for mye rot og dill med metro utrykket i menyene syns jeg. Holder enda en knapp på Sony sine simple,kjappe og oversiktelige menyer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 haha, jeg synes det motsatte, PS4 store er utrolig uoversiktlig. Xbox er enkel, Browse all games: New releases, Coming soon- See all, kan ikke bli enklere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 XBO navigering er jo fortsatt et rot. Undermenyer på undermenyer av forskjellige applikasjoner som må startes. Finner ingenting i butikken. Noe så enkelt som tilbud på spill må en gå på PC'n for å finne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Eller bare trykke "reklamen" på første side så ser man alle tilbudene Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Må ha oversett den jeg...men en finner ikke oversikt over tilbud i butikken uansett. Hverken nå eller ellers. Men er vel slik dere liker navigeringen da.. Endret 26. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 hvis f.eks kontrollen til PS4 er utladet, (noe den ofte er) så kobler man til ladekabel. kan man skru på kontrollen da? nei... man må vente eller dra ut kabelen og så skru på. det er det som er PS4 i ett nøtteskall, ting er tungvindt. det er ikke mer trykking i PS oset?, som et eksempel: for å skru av konsollen må man trykke en gang så bla gjennom en meny også trykke igjen. igjen, ting er tungvindt. Ehh, trenger ikke å vente eller dra ut kabelen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Satt akkurat å stusset over det der jeg også. Kan da ikke huske å måtte gjøre det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå