Gå til innhold

Clickworkers - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ser etter muligheter til å tjene litt ekstra cash i tillegg til min fulltidsjobb som ikke gir meg så mye :/

I den forbindelse har jeg sett på Clickworkers. Har noen erfaring med dette? Man tjener kanskje ikke store pengene, men det er vel noe? Og så virket det litt muffens, men det er vel ikke illegalt ettersom det er reklamert om det på FINN og lignende.?

Har noen erfaringer som de ønsker å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje erfaring med slikt, men eg tviler på at det er lønnsomt for nordmenn. Om du har ein slik jobb og tjener $5 per dag så er ikkje det store betalinga for ein dag med arbeid.

Men same betalinga kan sikkert brødfø ei heil familie i fattigare strøk. Dette er grunnen til at det i all hovedsak er folk frå Asia som tar på seg slike jobbar.

Når det gjeld lovligheita av slikt arbeid så vil det variere alt etter kva oppdraget går ut på. Det å klikke på reklamer for å generere kunstig høgt antall visninger for å kunne kreve meir betaling frå annonsøren så er nok det ei gråsone.

Men dei som driv med gold farming i diverse MMO-spel så er det utføring av eit arbeid som enkelte vil betale for å sleppe å gjere sjølv. Men det kan sjølvsagt bryte mot brukervilkåra å gjere slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...