AfterGlow Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 «Leviathan Mini» skal levere solid lyd på farten.Dette er Razers nye og kompakte Bluetooth-høyttaler Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Direkte konkurrent til Bose Soundlink mini ? Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Direkte konkurrent til Bose Soundlink mini ? Hvis den klarer å konkurrere med Bose Soundlink Mini må den ha god lyd, for den har ikke med seg utseendet i forhold til Bose, synes jeg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Direkte konkurrent til Bose Soundlink mini ? Samme pris, størrelse, batterilevetid... Soundlink mini er en god BT høyttaler, så denne må være bedre for å kunne selge i forhold til Bose sin løsning. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Nevn en god grund for at folk skal velge Razer over Bose? ... Nei, tror ikke heller det finnes noen.. 1 Lenke til kommentar
netromo Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Nevn en god grund for at folk skal velge Razer over Bose? ... Nei, tror ikke heller det finnes noen.. Har du prøvd begge? Nå har vel ikke Razer like godt rykte som Bose, men de kan overraske. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Bose har R&D og ingeniør-erfaring på området. Razer har ikke. Delene i enhetene koster kanskje en 100-lapp, men den erfaringen er uvurderlig. Jeg ville aldri kjøpt et Bose produkt (liker ikke lyd og pris), akkurat som jeg ikke kjøper f eks Apple (liker ikke miljø og pris), med det er definitive produkter. Selv jeg som ikke liker dem kjenner dem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå