Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Verdt å prøve seg på en "opptatt" jente?

Anbefalte innlegg

Hvis du får henne så er det fordi hun ikke ser verdi i forholdet hun er i i dag. Da må du spørre deg, vil du ha ei som ikke har integritet nok til å gå ut av et forhold hun egentlig ikke vil være i før det kommer en ny beiler?

This. Jeg fatter ikke hvordan noen kan bli sammen med noen som allerede hadde kjæreste når de ble sammen. 

Hvordan skal du kunne stole på at hun ikke kaster deg til fordel for noen andre i fremtiden? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du kan prøve deg på henne. Har de vært sammen i 3 år så vet hun om hun vil ta det videre eller ikke. Kanskje hun er dritt lei, og på vei ut av forholdet.

Men selvfølgelig, hvis hun er utro mot typen før hun dumper ham, så er hun i grunn ikke noe å ha. Jeg har vært i en lignende situasjon (men jeg visste ikke at hun hadde type engang), og jeg mistet interessen umiddelbart etter at jeg fant ut at hun var utro da hun lå med meg. Uavhengig av hvor interessert jeg i utgangspunktet var, så ble hun plassert rett i bruk-og-kast-gruppa for min del.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det virker som de fleste her ser ting veldig sort/hvitt. 

Jeg er enig i at det ikke er ideelt å bli sammen med noen som alt er i et forhold, men i den virkelige verden skjer dette og kanskje oftere enn dere tror. Etter min erfaring skal man vente lenge før man møter en bra jente som er 100% singel og ikke har noen form for menn i livet sitt.

Og det trenger heller ikke om å starte med utroskap. Kanskje hun gjør det slutt med han hun er sammen med fordi hun er interessert i å bli bedre kjent med en ny fyr hun har fått opp øynene for? 

Er det så ille? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...