AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Så nå har det seg sånn at jeg er storm forelsket i en jente; ganske sterkt personlighetsmessig og utseendetmessig. Men nå har det seg sånn at hun har en type som hun har vært sammen med i 3 år. Jeg er ganske sikker på at vi har ekstremt mye tilfelles og at jeg kunne vært minst en like god kjæreste, hvis ikke bedre. Det jeg lurer på da, er om jeg burde prøve meg på hun, på en ganske "smooth" måte eller bare gi faen, fordi hun har vært sammen med fyren i 3 år og det ikke er vits i å prøve seg engang fordi hun sikkert er "blendet" av det hun føler for han akkurat nå. Kanskje ikke fullt så viktig, men kanskje verdt å nevne at vi på videregående skole. Anonymous poster hash: f6e5b...236 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Vel, du trenger ikke å prøve deg full frontal attack, men hvis hun har vært sammen med han i 3 år så har hun bestemt seg, hun har bestemt seg for om hun enten ser en fremtid med fyren eller om hun kun er sammen med han til noen bedre kommer tilbydende fordi hun ikke vil være alene. Så, snakk med henne, flørt litt og se hvordan hun responderer... du merker raskt om hun liker oppmerksomheten eller ikke. Flørting er stikkordet her, ikke vær venn med henne og tro at hun liker deg bare fordi hun liker å snakke med deg, det må være flørting som kun kan tolkes i retning flørting før du kan vite om hun er gira eller ikke. Og hvis hun er supergira er det ryddigst og lurest å snakke sammen og at hun går ut av forholdet sitt før dere blir intime spør du meg. Endret 25. desember 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Nei. Å ødelegge et forhold (eller være del av det som fører til at det blir slutt mellom to personer) er aldri en god måte å gå inn i et forhold med noen på, for ikke å snakke om ekstremt egoistisk - uavhengig av om du er en "bedre match" for henne enn hennes nåværende type er. Det handler ikke om du har sjans på henne (du snakker om at hun "sikkert er blendet"). Hvis du må bryte opp noens forhold for å gå inn i et forhold selv må du virkelig la være. Endret 25. desember 2015 av Breidablik 9 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Da får du være stormforelsket til hun og typen gjør det slutt med hverandre, uten at du har en finger med i spillet, hvem vil vel ha en dame som lar seg "overtale" til å bryte med typen for å hive seg på nestemann? Eller ha en kar som hiver seg over andres kjærester.. 2 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Peis på, dere er for unge til at noe slikt vil vare uansett. 3 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvis du blir sammen med hu dama og hu slår opp med nåværende type.. Da får du ha lykke til med å ikke måtte mistenke 'a for å være utro eller at hu kommer til å slå opp med deg på et seinere tidspunkt. "Som man reder, så ligger man" 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvis du får henne så er det fordi hun ikke ser verdi i forholdet hun er i i dag. Da må du spørre deg, vil du ha ei som ikke har integritet nok til å gå ut av et forhold hun egentlig ikke vil være i før det kommer en ny beiler? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Så du lurer egentlig på om du skal være et rasshøl eller ikke. Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg Endret 25. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Lurer på om jeg er typen du snakker om? Hadde ikke det vært gøy? Anonymous poster hash: 15881...c73 Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Kjør på. Det er slikt samfunnet har blitt I dag.. men igjen må du belage deg på at andre kan gjøre det samme, om du da skulle klare å kapre henne. ..og da har du egentlig ikke noe grunn til å bli lei deg, få kjærlighetssorg eller eventuelt bli forbanna. For Hei, du gjorde det samme Endret 25. desember 2015 av REALITET Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Antar vel at alt er lov i krig og kjærlighet uansett så. Kommer ikke langt i livet bare ved å "vike" for andre. Jentene vil i tillegg ha en fyr som vet hva han vil ha, og syns vel at det er sexy. Anonymous poster hash: 01be4...db5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Kommer vel til å angre også hvis ikke jeg prøver meg. Anonymous poster hash: 01be4...db5 Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Kommer vel til å angre også hvis ikke jeg prøver meg. Anonymous poster hash: 01be4...db5 Da har du vel besvart spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hei. Dette skal du naturligvis ikke utføre. Er du helt teit? Er du og hun dama venner? Hvis ja, så kommer du nok til å ødelegge det venneforholdet kan man si. Hvis dere ikke er venner, så blir dere hverken venner eller sammen. Å ikke minst. Du kommer mest sannsynlig til å få to stykker (Iallefall en) til å bli ganske så sur på deg. Hva ville du sagt om noen utsatte deg for det samme? Så da er vel saken løst da eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ja, det er verdt det gitt at du er forelsket og hun faktisk er annerledes enn alle andre du møter og at du faktisk er i en posisjon hvor du møter mange jenter, slik at du ikke bare er desperat forelsket. Men om det kun er en useriøs flørt er det selvsagt ikke verdt det. Jeg har forsøkt meg på en opptatt jente med vitende vilje en gang og da var jeg i den posisjonen jeg skisserte først. Møtte mange jenter, men hadde kun interesse av henne og følte hun var unik (noe jeg fortsatt føler nå i etterkant etter at jeg ikke lenger er forelsket i henne). Jeg gjorde ikke noe mer enn å gjøre mitt beste for å bli bedre kjent med henne, samt be henne ut et par ganger (selv etter hun hadde sagt nei en gang). Jeg visste at oddsene mine var lave, men følte at dette var 'the love of my life' og følte jeg burde gi det et ærlig forsøk (men ikke på en slu og slesk måte). Jeg fikk henne ikke, men jeg er glad jeg gjorde et forsøk. Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Det er lov å være forelsket med en som er sammen en annen. Det er som er greia er at hun må like deg også. Kanskje hun ikke liker forholdet sitt med typen sin og vil ha en ny forhold med deg? Det er lov å prøve seg, men du burde vite hvordan forholdet mellom henne og typen sin er. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 TS bør kanskje reflektere litt over dette. 1 Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Ja, men det spørs hvordan forholdene mellom dem er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå