Gjest Bruker-68389 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg har tilgjengelig photostudio, men de fotoidéer jeg har skal ikke gjennomføres i et studio. Jeg ser jo drøssevis av bilder hver eneste dag, og det er mye bra her og der, og jeg bare undres over hvordan de har fått det til. Jeg har et bilde her som jeg bare digger helt sykt. Det er tatt av http://www.stevehuffphoto.com Selve bildet du ser her er super komprimert desverre, men uansett, tatt med et Leica SL hus til 72000kr og et 50mm Leica objektiv til en viss sum. Her ser man jo at selve bakgrunnen former hele bildet sammen. Jeg personlig er ikke veldig sikker på hvor jeg hadde funnet noe slikt annet enn i et fengsel. Men jeg er vel mest på jakt etter nedlagte bygg. Forøvrig, om du ser på bildet ser du hvor sort det er rundt det hele, det får man ikke bare uten videre om man tilfeldig finner et nedlagt bygg. Noen tips til å finne awesome locations hadde jeg tatt i mot med stor takk Lenke til kommentar
tow Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Du kan lett få det svart bak, selv om det er lyst. Det er bare å belyse motivet med blits og sørge for at den ikke når bakgrunnen, så kommer du i hvertfall veldig nært. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Er bare å ta kontakt med den som eier bygget, er det nedlagt industribygg som er inngjerdet så vet teknisk etat hvem som eier det.Jeg har vært i flere gamle bygg, ene Hydroferja, i åker m.m. og med ett unntak har jeg alltid fått ja når man presenterer seg på en seriøs måte og forklarer hva man ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå