El Matador Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Helt riktig som andre sier. Pengene blir overført ved neste virkedag. Men jeg vil gjerne ta tak i et annet problem med appen. Jeg får inn penger på kontoen av andre, men jeg får ikke varsel på mobilen fra applikasjonen lenger. Jeg må fysisk sjekke appen om en transaksjon har blitt gjennomført. Har det kommet noen oppdateringer som gjør at du kan skru av/på varsler? Jeg finner nemlig ingenting. Jeg har nesten samme problem. Eller, jeg får push-varsel, men den kommer ett par dager etter overføringen. Går jeg inn i appen er alt up-to-date. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Samme her, varslene kommer først etter noen dager, men inne i appen er det oppdatert. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Helt riktig som andre sier. Pengene blir overført ved neste virkedag. Men jeg vil gjerne ta tak i et annet problem med appen. Jeg får inn penger på kontoen av andre, men jeg får ikke varsel på mobilen fra applikasjonen lenger. Jeg må fysisk sjekke appen om en transaksjon har blitt gjennomført. Har det kommet noen oppdateringer som gjør at du kan skru av/på varsler? Jeg finner nemlig ingenting. Jeg har nesten samme problem. Eller, jeg får push-varsel, men den kommer ett par dager etter overføringen. Går jeg inn i appen er alt up-to-date. De siste seks overføringene mine har jeg bare fått et push-varsel, som var 3 dager senere. Håper DNB tar tak i dette lille, men irriterende problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå