galskab Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) post 100 kommer en del 2? Endret 23. mai 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 må si som alle andre gleder meg og jeg må spørre som alle andre kommer den snart ? Stå på da Skrue Tviler på at den noen gang kommer. Rettelse: Den kommer aldri. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det vet du da _fint lite_ om? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det gjelder bare å komme igang! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jada, gjett om! Har i alle fall 10 sider i Word her om del 2, og er ikke på langt nær ferdig..... Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 gått en stund nå eller er det bare meg som ikke har fulgt helt med. gleder meg ihvertfall til huide 2. dette var spendende guide. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 er ikke den kommet enda? så nå at del 1 kom for over 1 1/2 år siden... men uansett, Skrue: U'r tha man! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Takk for det amarios! Og ja, det har gått alt for lang tid siden del 1 ble lansert. Det er av forskjellige årsaker, ikke så helt enkelt å skrive en slik guide. Vår vannkjølingsverden forandres jo den også, og dermed dukker det opp nye detaljer og momenter som må taes med, andre igjen må rett og slett lukes ut fordi de er blitt uaktuelle. Ved siden av dette, skal man både ha tid, lyst og inspirasjon på plass, for at produktet skal bli så bra som mulig. Ispedd det faktum at jeg også er ganske kritisk til det jeg sjøl skriver gjør ikke saken enklere. Men jeg holder i alle fall på, og med tid og stunder vil del 2 garantert dukke opp! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Oi, du begynte arbeidet i slutten av 03, og vi er nå i midten av 05... Har nettopp begynt å lete etter guider om vannkjøling, og fant jo egentlig det jeg lette etter.... Del 2 kan nok hjelpe en del den også. (hums, teller 7 vifter... vannkjøling here I come) Virkelig et tidkrevende arbeid dette. All ære til deg forfatteren selv! Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skrue... har du aning om ca. hvor mange sider (Word) du kommer til å skrive? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Vel, foreløpig har jeg skrevet 12 sider, inkl. små bilder i teksten. Og er nok ikke helt ferdig enda nei! Får dytte det over i den bærbare, så har jeg noe å rusle med i ferien... Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jaok.. så du regner med kanskje i begynnelsen av skolen --------> høsten? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, vi tar nok sikte på det. Jeg kunne kanskje ha stresset frem en ferdigstillelese nå i juli, men synes ikke det er det beste tidspunktet å lansere den på. Mange er jo på ferie, og dermed når den umiddelbart ikke alle brukerne. Men utpå høsten er jo alle på plass igjen, så da er det bare å vente og se! Fortsatt god sommer! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 gleder meg til at endlig vi kanske snart skal få se del 2 har ventet lenge på den ,( for og vite hvor lenge så har eg postet tiliger i denne tråden , se dato der og regn selv ) Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg lengter etter del 2...! vi vil ha del 2, vi vil ha del 2, vi vil ha del 2! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 bra guide ja, takker for den! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 På tide med del 2 snart, Skrue? Det er jo evt. bare å dele den i enda en del, dersom det blir/ble for mye å gape over på en gang. Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke mas sånn på han da hehe... han blir sikkert ferdif til jul... dette blir årets julegave til oss som er nybegynnere i Vannkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå