Zoot Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Takker for en bra guide. Trengte dette, for nå har jeg bestemt meg for vannkjøling. Det blir så varmt at jeg trenger ikke ovn på rommet der PC'en står. Bare å slå den på, og begynne å jobbe litt med video, så blir det en god lunk i rommet. I tillegg hyler det vannvittig av de viftene jeg har. Kom tilfeldigvis over en diger bilradiator, som er helt strøken og ny. Tenkte jeg skulle kjøle kadaveret med den. Jobber med å få redusert niplene noe. Har også bestilt litt småsnacks hos Microplex. Så av pakkesporingen at det er på vei i postkassen min i morgen, så da skal det bli andre boller. Venter spent på del2, som alle andre gjør. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Vår kjære Skrue har ikke akkurat skrivekløe for tida, men det kommer, det kommer. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vår kjære Skrue har ikke akkurat skrivekløe for tida, men det kommer, det kommer. I like that touch of irony Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Me to! Men tålmodighet skal belønnes..... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 "Den som venter på noe godt venter j.ævla lenge" - gammel jungelord Lenke til kommentar
marcen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Siterer topic-text: En guide til vannkjølingDet gjelder bare å komme igang! Endret 27. april 2004 av marcen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Siterer topic-text: En guide til vannkjølingDet gjelder bare å komme igang! Neida, det er ikke slik. Jeg har jo vært igang lenge! Problemet er bare å bli ferdig........ Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 pleier å være sånn så vi får heller satse på at onkel skrue her klarer å lage den nye delen like bra som den første... så får han heller være i fred enn så lenge.. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) har del 2 kommet, eller kommer den snart? Er en stund siden del 1 synes jeg nå. Endret 3. januar 2005 av Svar Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Må si meg enig i Svar der Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, dette har det nok blitt veldig tyst om. Skal purre på Skrue. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tenker meg at dette emnet kan bli temmelig aktuelt fremover, iom. at det er temmelig mange på forumet som kjøpte seg vannkjøling i julekalenderen. (inkl. undertegnede) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, dette har det nok blitt veldig tyst om. Skal purre på Skrue. Huffameg, kan godt skjønne at folk flest begynner å bli passe utålmodige. Meen, "det er von i hengjande snøre"! Foreløpig har jeg 7 sider på plass i Word her, ( som siden legges inn i DW), og har faktisk så mye som 50 brukbare bilder også. Uten dermed å love at alle 50 blir brukt! Men som dere forhåpentligvis skjønner; Det jobbes med saken, men ting tar tid. Bedre blir det jo ikke at jeg antakelig bruker to-tre ganger så lang tid på å skrive en side enn hva de fleste her formår? Men jeg har sagt det før, og sier det igjen; Det kommer, det kommer! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Godt å høre, skrue. Har du noen tanker om hvor masse arbeid som gjennstår/hvor lenge det er til den blir ferdig? *gleder meg* Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 må si som alle andre gleder meg og jeg må spørre som alle andre kommer den snart ? Stå på da Skrue Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 må si som alle andre gleder meg og jeg må spørre som alle andre kommer den snart ? Stå på da Skrue Tviler på at den noen gang kommer. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 3 måneder siden skrue var her å postet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå