jae-ols Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Hvordan fungerer HTC Sync Manager? Jeg har lastet den inn og den har nå gått i fem timer og lastet innhold!! Det kan ikke være normalt? Og når du får den blå greia på skjermen er den umulig å bli kvitt. Nytter ikke å ta den vekk. Noen som har noen tips om denne funksjonen? Den bare surrer og går og intet skjer, utrolig frustrerende! Er det bedre måter og flyte bilder fra mobil til pc? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Kjenner ikke Sync manager fra HTC, men har du en Win 8 eller 10 pc så har du i alle fall OneDrive. Der synker du bilder og filer mellom devicer. Finnes mange slike tjenester, Dropbox, Livedrive, Jotta osv. De fleste har nok en mobilapp som tar vare på bildene dine. /Blouberg Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Hvordan flytter jeg bilder fra mobil til OneDrive? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvordan flytter jeg bilder fra mobil til OneDrive? Når du har installert OneDrive appen har du en instilling i OneDrive som du slår på for å synke. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 "synke"???? Hva betyr det? Jeg synes det virket veldig rotete. Hvorfor fungerer ikke HTC Sync Manager? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Utrolig vanskelig å forstå hva folk mener, de bruker et språk jeg ikke er fortrolig med. Jeg får ikke engang frem OneDrive. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Synke er et kort ord for å synkronisere. Trodde det var det du ville oppnå med sync... manager. OneDrive eller dropbox finner du i Google play. Mulig du er bedre tjent med å oppsøke en telebutikk for å få hjelp til å sette opp. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Uansett jeg har gitt opp. Det ble for vanskelig. HTC Manager fungerer ikke på min maskin. Det er lettere å lære en sau til å regne. Poenget var at jeg ville flytte bilder fra mobil til pc, men det gikk ikke. Intet program startet når jeg satte i usb. Lenke til kommentar
M4Kval Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Beste måten å flytte bilder fra mobil til pc eller motsatt er å koble i usb å dra over fra mobil til pc eller motsatt via windows explorer eller Finder på mac. Med mindre du gjør som blouberg sier å laste ned en nettsky applikasjon å logge inn på både mobil og pc der den automatisk laster opp og ned tilnpc og mobil. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Problemet er at det ikke kommer opp noen mapper som jeg skal lagre de i. Det skjer ingen ting. Før kom det opp alternativer som f. eks. Windows foto galleri. Det skjer ikke nå. Så det er bare merkelig. Men det rareste er alle de rare "bildene" som ligger på mobilen. Det er tusenvis av dem. Hvordan sletter jeg de? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg fikk det opp OneDrive og flyttet over, men når jeg åpner mappen ligger de ikke der. Helt utrolig. Så må jeg logge inn på Microsoft kontoen. Tungvint. Hvor er "føre over" knappen på OneDrive? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Hvordan flytter jeg bilder fra mobil til OneDrive? OneDrive på PC!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå