Gå til innhold

[Løst] Katt redd for pels teppe?

Gjest Slettet-rSyFTyLegO

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-rSyFTyLegO

Hei, jeg fikk et ekte pels teppe idag som julegave, og den introduserte jeg selvfølgelig til kattene mine. Tingen er bare at de er redd den på en måte. Når de lukter på den så purrer de, og de våger å gå litt på den før de går av den igjen. Men de tørr ikke å sitte på den. Hvis den sperrer veien så løper de rett over den for å komme seg så fortest som mulig over til den andre siden. Hvorfor er de egentlig redd teppet? Vet de kanskje at det har vært et annet dyr eller noe?

OBS!! Jeg vet ikke hvor jeg skal putte denne tråen, så tok det som passet best til dette innlegget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyr har instinkt. Hva det er aner jeg ikke.

En kompis spurte meg en gang om hestene ble skremt av passerende fly (skyggen).

Senere. Var på beitet, så et fly i retning sola, husket kompisen  og gikk litt vekk. Skyggen passerte over hestene og skapte skikkelig røre blant dem.

Katten vår synes at pels er OK, men ikke hvis jeg drar i pelsen mens han sitter på den. Begge bikkjene synes det er kult.

Ene bikkja får hetta på nyttårsaften. Den andre og katta, hever kanskje et øyebryn.

Det viktige for deg er at Sånn er det bare! Det enkleste for deg er å hive pelsen, Det er en katt vi snakker om.

Det du ikke skal gjøre er å kontakte en dyretolk!

Endret av Thonord
Lenke til kommentar

Helt vanlig at katter er skeptiske til slike ting. Ja, det lukter nok litt "rart" i forhold til andre ting siden det er et dyr som har fått revet av seg pelsen som du så har slengt på gulvet.

Kan hende de er nervøse fordi de er redde for å ende opp på samme måte :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...