MiniTrollet Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Noen ambulansearbeidere eller paramedic her som kan si hva dere tjener? Vet at det er 30.000 i tillegg i året for paramedic med legedelegerte oppgaver. Men lurer på lønn. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 En fagarbeider med 0-års ansiennitet kan forvente en grunnlønn på 360 000. En paramedics lønn starter på over 400 000. Kilde: https://utdanning.no/tema/yrkesintervju/ambulansearbeider Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 takk for svar- Ja, jeg så det sto det, men er det noen som har dette som jobb som kan fortelle hva deres erfaring med lønn er? Tar gjerne imot andre erfaringer også Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Lønn vil også variere etter lokale forhold, både etter lønnsnivået generelt på den plassen og basert på tilgangen på arbeidskraft. Dei høgaste lønningane får du nok i dei byane der det er dyrt å bu som Oslo og Stavanger, eller i dei minste distrikta der det er få kvalifiserte arbeidssøkarar slik at ein må tilby meir i lønn for å få tak i folk. Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jobber som ambulansearbeider med 0 års ansiennitet, har da en grunnlønn på 26750kr brutto måneden med 100% stilling. Er med i fagforbundet delta. Så kommer det i tillegg kvelds/natt/helge/delegeringstillegg/helligdags tillegg/diettgodtgjørelse. Så har man jo som regel muligheten til å jobbe litt overtid Jeg ligger som regel på 25-30.000 utbetalt i måneden, dette varier noe med hva slags vakter jeg har og om det er noe overtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå