Gå til innhold

60 minuter Oppkjøring på Tynset

GataGutta

Anbefalte innlegg

Turen varte 60 minuter til jeg ble lei etter 45 minutter og følte at sensoren var bare på jakt etter feil. jo mer det tar lang tid kommer stress tilbake og blir du usikker på hva du gjør. Til slutt var det det vanlige spørsmålet "hva synes du ?" du jeg synes jeg fortjener lappen men så lenger du er dommeren jeg bare venter på dommen ville jeg si. Men det var   "jeg det synes det gikk bra og jeg håper at jeg kjørte ikke for fort fordi jeg var på 70 i 80 men det vurderer du. "Nei ikke bestått" denne gangen og "kjøremåten din var ikke trafikksikker ..." bla a... jeg ville høre resten men jeg var helt ødelagt inni kroppen i de neste 10 sekundene og håpet jeg kunne bare ta sjansen neste dag men dessverre det er 4 uker til. Det er ikke bare tiden, men penger ja du hørte det godt, det skal koste meg minst 4000 kr å prøve igjen, ikke det lett når du ikke er på jobb, snakker ikke om det som jeg har brukt til nå. Håper å består neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørelæreren er ikke bare ute etter å finne feil, han/hun er ute etter å finne ut om du er en sikker sjåfør eller ikke og ser på helheten av hvordan du kjører og ikke bare enkelthendelser.

Selvsagt er det enkeltfeil som kan ødelegge det hele men det er helhetsinntrykket sensoren er ute etter.

Føler med deg og selv om det er 21 år siden jeg tok billappen kjørte jeg opp til BE for en måned siden og hadde vel litt mere nerver under den kjøreturen en jeg ellers har.

Men klart det er en stor forskjell på å kjøre opp til B for første gang en det er å ta tilleggssertefikater etter å ha kjørt bil i mange år.

Et tips er å nevne de feil du gjør når du gjør dem for da får sensor inntrykk av at du vet hva du gjør feil der og da en at han skal kommentere det til slutt.

Og når han spør hvordan du følte det gikk gå gjennom de feil du mente du begikk for det viser at du vet hva du gjorde som gir et inntrykk at å ha kontroll selv om du gjorde noen feil.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...