Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er på ferie. Har fått crush på ei annen

Anbefalte innlegg

Ja, det var dette dama mi var så redd for og faen skjer det og. I går var jeg ute og gikk her på gran canaria på kvelden i går... Så var det enda en sånn bod da som vablig som ville promotere fisketurer med hvaler osv, jeg fortsetter forbi før jeg tar en liten kikk til siden så stopper jeg opp. Og går tilbake til boden. Der står to damer på 20-22. Hun hadde ett utrolig fint smil og en sykt pen rack, hehe.. Ikke at jeg går å glaner på det, men måtte se og de var fine. Veldig fine. Så sier jeg da (på engelsk) hei og litt sånt og det blir veldig kleint for hun ved siden av var lite pen. Så snakker vi litt da om aktiviteter her på gran canaria og jeg står å fletter fingre og må lufte gensern og ser henne inn i øynene, mens hun snakker mer og mer sexy etter hvert, hun bøyde seg over disken og bet på lillefingeren og sa hun skulle finne ett annet hefte, så snur hn seg og bøyer seg åpenbart for at jeg skal se den svære fine sprettrumpa hennes. Og liksom bare: sorry, Seems på be empty. Og hun sier sånn "how long are you gonna ... Sta-ay?"

"I would go to the ettellerannet.. So.. Lovely.." "Its soo hot today" og jeg ser hun virker interessert. Noen ganger etter setninger sier igen av oss noe og vi bare ser hverandre i øynene og hun 3dje personen der står å bare ser rart på henne.

Greia er at jeg har dame! Og vi har vert sammen i 1,5 år. Og i går kveld lå jeg kun å tenkte på henne. Dette har aldri skjedd mens jeg har vert i ett forhold før. Greit nok, har tenkt, oi hun var pen, oi nice rumpe.. Men ikke på denne måten. Hun tok pusten fra meg..

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. JEG har ingen intensjon om å være utro. Det skjer ikke! Men jeg vil ikke si til dama mi at "åh jeg har møtt ei jente, så beklager osv. For jeg vet det ikke er å satse på noen 5000 mil unna... Noen som har opplevd noe lignende? Jeg elsker kjæresten min veldig mye og sa elsker deg tilbake igår kveld da vi ringtes. Så... Hva er riktig? Burde jeg fortelle henne det? Da gjør hun det sntakeligvis slutt. Men faen.

Noe kinkig situasjon...

Feliz navidad... Eller god jul, som det heter på norsk.

Anonymous poster hash: b3aca...07c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit-post: hun virket vare så interessert, måten hun så meg i øynene på, måten hun lekte med håret, bet seg i leppene og i negla på. Og jeg stod der bare helt utmattet.. Jeg vurderte i går å gå gå tilbake i dag og snakke mer med henne. Men det føles lite riktig. Hva som er riktig tenker jeg er å IKKE se henne noe mer og prøve å glemme henne, men. Mana tyrer ikke følelsene sine, det er 100%bsikkert...

Lenke til kommentar

du lurer på hvordan dette kunne skje? at du utav det blå oppsøkte pene jenter og legger an på dem? nei dette var sykt tilfeldig og uflaks at skjedde helt utenfor din kontroll ja.... merkelig. Du virker å være ekstremt ung, kjør på, du skal ikke gifte deg med dama du har nå uansett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor gjør du en big deal ut av dette? Du møtte en pen jente, det var en gnist, men mer ble det ikke. Du sier selv du elsker kjæresten din. Du sier selv du aldri kommer til å være utro. Og nå lurer du på om du skal fortelle damen du "elsker" at du ble betatt av en tilfeldig "ferieflørt"? Drama queen... Du legger alt for mye i en bitteliten flørt på 5 minutter. Det er helt normalt at man av og til møter særdeles pene jenter, og når det er kjemi er det selvfølgelig fristende å gå all the way. Kommer ikke til å være siste gang. 

I motsetning til visse eplekjekke nørds her vil jeg fraråde deg i å være utro. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

du lurer på hvordan dette kunne skje? at du utav det blå oppsøkte pene jenter og legger an på dem? nei dette var sykt tilfeldig og uflaks at skjedde helt utenfor din kontroll ja.... merkelig. Du virker å være ekstremt ung, kjør på, du skal ikke gifte deg med dama du har nå uansett. 

Det vet du ingenting om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som ikke har noe bedre å gjøre enn å gå på seriøse emners startpost og poste useriøse svar fordi dere ikke har venner og familienog feire julaften med og heller bruker det til å sitte bak ett brukernavn på diskusjon.no og skrive dritt; Dra til H :)

Til dere andre: takk. Men jeg valgte å bare glemme hele kjerringa. Er nok ikke noenå satse på og var vel bare en slags savner-dama ting eller noe. Jeg vet ikke. Men har prata med dama og alt ordner seg ;) thanks for innspill!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det virker nesten som om det er første gang du snakker med en pen jente. Det du beskriver er ellers helt normalt.  :)

...mens hun snakker mer og mer sexy etter hvert, hun bøyde seg over disken og bet på lillefingeren...

Jeg kjenner typen og jeg kan fortelle deg at slike jenter typisk er slik med ALLE. De vet at de ser bra ut og de elsker oppmerksomheten. I dette tilfellet var hun vel også en selger? 

Men for å svare på spørsmålet du egentlig stilte, så ser jeg ikke noen grunn til å fortelle kjæresten din at du har snakket med en annen pen jente. For det var vel egentlig ikke noe annet som skjedde? Merkelig om hun skulle gjøre det slutt av den grunn. 

Lenke til kommentar

Ja, det var dette dama mi var så redd for og faen skjer det og. I går var jeg ute og gikk her på gran canaria på kvelden i går... Så var det enda en sånn bod da som vablig som ville promotere fisketurer med hvaler osv, jeg fortsetter forbi før jeg tar en liten kikk til siden så stopper jeg opp. Og går tilbake til boden. Der står to damer på 20-22. Hun hadde ett utrolig fint smil og en sykt pen rack, hehe.. Ikke at jeg går å glaner på det, men måtte se og de var fine. Veldig fine. Så sier jeg da (på engelsk) hei og litt sånt og det blir veldig kleint for hun ved siden av var lite pen. Så snakker vi litt da om aktiviteter her på gran canaria og jeg står å fletter fingre og må lufte gensern og ser henne inn i øynene, mens hun snakker mer og mer sexy etter hvert, hun bøyde seg over disken og bet på lillefingeren og sa hun skulle finne ett annet hefte, så snur hn seg og bøyer seg åpenbart for at jeg skal se den svære fine sprettrumpa hennes. Og liksom bare: sorry, Seems på be empty. Og hun sier sånn "how long are you gonna ... Sta-ay?"

"I would go to the ettellerannet.. So.. Lovely.." "Its soo hot today" og jeg ser hun virker interessert. Noen ganger etter setninger sier igen av oss noe og vi bare ser hverandre i øynene og hun 3dje personen der står å bare ser rart på henne.

Greia er at jeg har dame! Og vi har vert sammen i 1,5 år. Og i går kveld lå jeg kun å tenkte på henne. Dette har aldri skjedd mens jeg har vert i ett forhold før. Greit nok, har tenkt, oi hun var pen, oi nice rumpe.. Men ikke på denne måten. Hun tok pusten fra meg..

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. JEG har ingen intensjon om å være utro. Det skjer ikke! Men jeg vil ikke si til dama mi at "åh jeg har møtt ei jente, så beklager osv. For jeg vet det ikke er å satse på noen 5000 mil unna... Noen som har opplevd noe lignende? Jeg elsker kjæresten min veldig mye og sa elsker deg tilbake igår kveld da vi ringtes. Så... Hva er riktig? Burde jeg fortelle henne det? Da gjør hun det sntakeligvis slutt. Men faen.

Noe kinkig situasjon...

Feliz navidad... Eller god jul, som det heter på norsk.

Se bort fra om du har dame eller ikke.

Du er i ferd med å bli lurt! Sannsynligvis noe du kan lære av - selv om det kan svi.

Lenke til kommentar

Poste useriøse svar skjult bak brukernavn? Sier han som poster anonymt, he he

Neinei. Bare de gringoene her fult med kviser krøllete rødt hår som sitter bak en skjerm å kommenterer ting dem ikke ville sagt i virkeligheten, men dersom det er ett problem kan dm jo møte opp på gardermoen den 3 januar og stå der og skjelle meg ut opp i trynet. Hehe. Jeg sitter ikke å slenger dritt regelrett bak ett anonymt navn. Det som er skummelt med internett, er at du veit ikke hvem som sitter i andre enden :) regner med det går fint å svare slik her ettersom moderatorene her er noen eævpulte gringoer som ikke har noesomhelst utdanning, og ja. Dere har brukernavnet mitt mods, send me a pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...