_dundun_ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dette forstår du åpenbart ingenting av. Les deg opp litt du. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dette forstår du åpenbart ingenting av. Les deg opp litt du. sikker på at du ikke forstår hva jeg vil frem til ? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jo, du tar bare totalt feil. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jo, du tar bare totalt feil. her skiller du ikke mellom det å gå ut med feil informasjon i forbindelse med regnskapet og å lure media til skrive om firmaet for skape blest om selskapet det siste pleier Apple å være flinke til Det er ( etter dine øyne ) ulovlig å si til media at nå går det veldig godt , mens regnskapet noen måneder senere viser noe annet Det er altså etter dine øyne ikke ulovlig å påstå at et firma har en kjempe økning selv om økningen er på usle 1% , selv om det ikke er noen kjempe økning. begge er løgner om økonomien om må der for være like (u)lovlig . Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Du får sjekke opp lovene rundt børssensitiv informasjon. Dette er det lite vits å diskutere hva man synes om. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Du får sjekke opp lovene rundt børssensitiv informasjon. Dette er det lite vits å diskutere hva man synes om. På børsen er det regnskapet som gjelder Hva man måtte si ellers , enten det er påstander eller annen informasjon blir for usikkert til at man kan vektlegge det der Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Jeg slutter aldri å fascineres over hvor skråsikker du er om ting du overhodet ikke vet noe om! Dog handler Toshiba-saken også om regnskapsjuks. Gjennom ikke mindre enn syv år. Så den burde være klar selv for forvirrede elger. Endret 27. desember 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg slutter aldri å fascineres over hvor skråsikker du er om ting du overhodet ikke vet noe om! Dog handler Toshiba-saken også om regnskapsjuks. Gjennom ikke mindre enn syv år. Så den burde være klar selv for forvirrede elger. regnskaps juks stod det ingen ting om . hvorfor kommer du med det nå , etter så lang tid ? Nå vet jeg ikke om jeg skal bli så fascinert av at jeg må dra informasjon ut av deg Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg har alltid likt Toshiba maskiner :-( Nå har vi bare Acer, Asus, Lenovo og HP. har fremdeles tilgang på det beste av det beste. Dell xps 13 Den er uten tvil veldig rå, men dyrt :-( Jeg snakket om maskiner i "average" kategori fordi jeg bare har råd til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå