AfterGlow Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Katastrofale resultater tvinger selskapet til å gjennomføre dramatiske omveltninger.Nå forsvinner Toshiba fra det europeiske PC-markedet Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg har alltid likt Toshiba maskiner :-( Nå har vi bare Acer, Asus, Lenovo og HP. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Dette var kjipt. Har alltid siklet over de ultraportable bærbare de har laget... 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg har alltid likt Toshiba maskiner :-( Nå har vi bare Acer, Asus, Lenovo og HP. har fremdeles tilgang på det beste av det beste. Dell xps 13 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Enig - dette var kjipt. Får håpe at min nye Satellite Z30-B-10W varer i mange år. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Slik går det når man driver med storsvindel. Men må si det er synd vi mister enda en innovativ japansk aktør fra markedet. Håper inderlig vi ikke mister flere, begynner å bli labert med aktører hvis trenden fortsetter... Hadde vært greit å slippe noe a la intel/amd eller nvidia/ati. 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Slik går det når man driver med storsvindel. Hva mener du med det ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Toshiba har vel lenge vært billig alternativ glemmer ikke min første laptop Toshiba Satellite 1410-303 det er utrolig den kunne brukes på den tiden på den tiden var det dyrt 12 000 kr en slik en. rundt 2000 tallet. Så mye har skjedd siden den gangen. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 De har iallfall ikke svindlet kundene, bare investorer. Men åpenbart et skurkeselskap, bra det går dårlig med dem. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Kan noen være så snill å forklare meg hva galt Toshiba har gjort , hvorfor er de skurker ? Audun: jeg vet ikke helt hvorfor men denne gangen får jeg inntrykk av at du ønsker at alt billig elektronikk skal dra til boksberg. du vil heller at man skal blakke seg på dyrere enheter . Stemmer det at du ønsker det slik ? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Du har ikke lest artikkelen du diskuterer skjønner jeg. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Du har ikke lest artikkelen du diskuterer skjønner jeg. joda , og det sto ingen ting hvorfor de var skurker , bare at de tjente for lite til at det var lønnsomt for dem å forsette det ert nå lit rart hvordan du leser mellom linjene og får mere informasjon ut av det en det som står der Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jøss. Du får lese igjen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jøss. Du får lese igjen. Men hvor står det hvor skandalen kommer fra Det enste jeg får ut av det er dårlig salg ikke juks og fanteri, som det jeg spurte om Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Les det siste avsnittet i artikkelen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Les det siste avsnittet i artikkelen. Det enste som står i nest siste avsnitt ( det siste er bare en enkel tekst linje ) er påstander om at de har løyet om et overskudd Noe forøvrig flere til tider gjør At det skulle tilsvare skurkerier er meng en gåte Det er ingen som går mot Microsoft om de sier at de har kjent mindre penger ende har Eller om Apple overdriver inntjeningen sin Det gir mang forsatt ikke svaret på hvorfor Toshiba er skurker Endret 27. desember 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har Apple og MS overdrevet inntjeningen? Du vwt at det er kriminelt, sant, og at det nesten aldri skjer? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har Apple og MS overdrevet inntjeningen? Du vwt at det er kriminelt, sant, og at det nesten aldri skjer? å påstå at man har mere penger en man har kan umulig være kriminelt å påstå at man tjener mindre en man gjør kan heller ikke være så kriminelt Det er jo når regnskapet lages frem man får de reelle faktaene Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er kriminelt og veldig straffbart for ledelsen i et aksjeselskap å komme med feilaktig spesifikk informasjon om driften, jo. Noe altså ledelsen i Toshiba har gjort i lang tid. Hva du måtte mene om saken er mindre relevant når loven er klar. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er kriminelt og veldig straffbart for ledelsen i et aksjeselskap å komme med feilaktig spesifikk informasjon om driften, jo. Noe altså ledelsen i Toshiba har gjort i lang tid. Hva du måtte mene om saken er mindre relevant når loven er klar. Nå er det tross alt forskjell på å komme med ubevist påstander og det regnskapet beviser Når det går dårlig så vil man jo helst ikke snakke om det , ikke sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå