pandapop Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Broren min skal døgne natt til julaften ? For å sove hele dagen og våkne når vi skal åpne gavene... tulling xD 1 Lenke til kommentar
pandapop Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 Haha jaa 1 Lenke til kommentar
pandapop Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 Haha jaa 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Spiste like godt julemiddagen i kveld jeg, og åpnet pakkene slik at jeg slipper å vente til i morgen kveld med det! Venting er noe dritt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Du får oppdatere oss på hvordan det går med "broren din" utover natta, da. Lenke til kommentar
pandapop Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Krim og to 1.5 liter colaflasker foreløpig. Mining (minecraft hahahaha) står visst også på timeplanen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Spiste like godt julemiddagen i kveld jeg, og åpnet pakkene slik at jeg slipper å vente til i morgen kveld med det! Venting er noe dritt Julen er ikke noe spesielt for oss som har vokst opp og ikke har barn osv selv. Er nok de små som har mest grunn til å glede seg, for de andre er det bare mas og styr med pakker og drit. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Åløø syk smart bror du har dah Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Savner det å være barn. Nå som jeg er voksen prøver jeg bare å være så hyggelig som mulig og lar det være barnas høytid, men egentlig synes jeg det er noe stress og syns vi like godt kunne spart oss for denne "pengeutvekslingen" oss voksne i mellom. Lenke til kommentar
pandapop Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Ja merker at jeg ikke gleder meg like mye som når jeg var liten jeg og Vel, han bestemte seg for å pegge seg nå... KLOKKA 2. Var visst juleniddagen det var viktigst å gå glipp av hahhaa xD Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Har du lyst på julemiddag er det fordi du ikke har spist nok snop. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg er 16 og bryr meg midt bak om jul og bursdag(er). Jeg vil heller være med venner på bursdagen(e) og er kun middagen som er digg på juleaften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå