Gå til innhold

Hva er gale med min E-700

BlueLou

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Samsung E-700 fra komplett (eller komplott om du vil). Kewl telefon å se på, men hva er det med software. Min enten ødelagt eller så er software den dårligste ever. Problemet er som følger. Når jeg skal velge ringe lyder, så får jeg en liste over alle innebygde sanger, men de 10 føste som står på listen er liksom ikke der. Med det mener jeg at når jeg velger en av de, og noen ringer meg, så er det helt stille. Jeg har prøvd volum opp og ned. Om jeg velger en av de 10 siste sangene så virker det fint. En annen ting er bakgrunnsbilde. Om jeg ikke velger å bruke et bilde som jeg har tatt med kameraet som bakgrunnsbilde, så blir det helt baluba. Alle meny tekstene legger seg opp på hverandre???Om jeg går i meny for å velge bakgrunnsbilde så får jeg alternativ som isbjørn, fisk, etc, men uansett hva jeg velger så kommer ikke det noe bilde opp.??? bare mine egene bilder (som er tatt med kamera). For meg høres dette ut som en software feil. Tenkte jeg skulle prøve å nullstille tlf, men det hjelper ikke. Det vil si, om jeg velger nullstill, så skjer det ikke annet enn at alle kontakter og meldinger blir slettet, alle bilder og andre instillinger som språk blir forstatt igjenn. Er det noe som vet om det finnes en annen måte for å VIRKELIG nullstille tlf? Er det noen andre E-700 brukere der ute som har samme problemer som meg. Har komplett (komplott) sendt meg enda en D-vare (3 gangen på rad).

Hilsen

Frustrert eier av E-700 :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du har vært uheldig med telefonen din. Jeg har hatt min E700 i en uke, og har ikke vært borti noe slags feil, hverken slike som du beskriver eller i det hele tatt.

Du bør nok ta kontakt med komplett og forklare problemet ditt, og jeg tror nok komplett er interessert i å la deg få en ny tlf, eventuelt at de prøver å flashe den du har. Komplett er jo en stor nettbutikk i Norge, så jeg vil anta at de er interessert i å ha fornøyde kunder.

Lenke til kommentar

Vel tro meg det er noe gale med telefonen min. Jeg har faktisk hatt den på service i dag, men utroligt så klarte de å ødelegge hele telefonen. Nå virker den ikke i det hele tatt. Det tar ca 2 uker før jeg kan få en erstattningstelefon. Hmm det var 4100 godt anvendte kr. Alrdi Samsung på meg igjenn.

Komplett venter på tlf i retur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...