BlueLou Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kjøpte meg en Samsung E-700 fra komplett (eller komplott om du vil). Kewl telefon å se på, men hva er det med software. Min enten ødelagt eller så er software den dårligste ever. Problemet er som følger. Når jeg skal velge ringe lyder, så får jeg en liste over alle innebygde sanger, men de 10 føste som står på listen er liksom ikke der. Med det mener jeg at når jeg velger en av de, og noen ringer meg, så er det helt stille. Jeg har prøvd volum opp og ned. Om jeg velger en av de 10 siste sangene så virker det fint. En annen ting er bakgrunnsbilde. Om jeg ikke velger å bruke et bilde som jeg har tatt med kameraet som bakgrunnsbilde, så blir det helt baluba. Alle meny tekstene legger seg opp på hverandre???Om jeg går i meny for å velge bakgrunnsbilde så får jeg alternativ som isbjørn, fisk, etc, men uansett hva jeg velger så kommer ikke det noe bilde opp.??? bare mine egene bilder (som er tatt med kamera). For meg høres dette ut som en software feil. Tenkte jeg skulle prøve å nullstille tlf, men det hjelper ikke. Det vil si, om jeg velger nullstill, så skjer det ikke annet enn at alle kontakter og meldinger blir slettet, alle bilder og andre instillinger som språk blir forstatt igjenn. Er det noe som vet om det finnes en annen måte for å VIRKELIG nullstille tlf? Er det noen andre E-700 brukere der ute som har samme problemer som meg. Har komplett (komplott) sendt meg enda en D-vare (3 gangen på rad). Hilsen Frustrert eier av E-700 Lenke til kommentar
UrNils Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg tror du har vært uheldig med telefonen din. Jeg har hatt min E700 i en uke, og har ikke vært borti noe slags feil, hverken slike som du beskriver eller i det hele tatt. Du bør nok ta kontakt med komplett og forklare problemet ditt, og jeg tror nok komplett er interessert i å la deg få en ny tlf, eventuelt at de prøver å flashe den du har. Komplett er jo en stor nettbutikk i Norge, så jeg vil anta at de er interessert i å ha fornøyde kunder. Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Telefonen min stod på vibrasjon når jeg fikk den. Da ringer den naturlig nok ikke. Stikk inn på "Ringetoner" og "Alarmtype" og sjekk hva den står på..! Det samme gjaldt for SMS på min telefon. Tviler sterkt på at det er noe galt med telefonen din. Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Oops.. leste ikke det siste om bildene.. det høres jo ikke bra ut.. Lenke til kommentar
BlueLou Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Vel tro meg det er noe gale med telefonen min. Jeg har faktisk hatt den på service i dag, men utroligt så klarte de å ødelegge hele telefonen. Nå virker den ikke i det hele tatt. Det tar ca 2 uker før jeg kan få en erstattningstelefon. Hmm det var 4100 godt anvendte kr. Alrdi Samsung på meg igjenn. Komplett venter på tlf i retur. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 4100;! ups, du kikka ikke rundt på nettet før kjøpet? gjorde du vel! www.mamoz.no Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 dem har ikke flere igjen.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 mener du samsungen??? :grine: Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du har jo bare vært uheldig.. Ingen andre her som har opplevd liknende..? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det må jo skje med en eller annen. Så han var nok litt uheldig. Alle mobiltelefoner kan ikke være feilfrie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå