bigggan Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Hei sitter nå i oslo og venter på fly som jeg ble overført til. Blir ca 3 og en halv time senere. Grunnen var at gate broen på oslo satt fast i 15 ++ min og så kom bagasjen 10 min senere som gjorde at jeg mistet flyet mitt. Har jeg rett på noe? matkupong eventuelt? Hele turen var med sas hvis det betyr noe Endret 23. desember 2015 av bigggan Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Har du bestillt reisen som en reise eller som to forskjellige reiser? Altså, har du bestillt fly fra A til C med mellomlanding på B, eller har du bestillt fly fra A til B, så fra B til C? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Hele turen er fra a til c med mellomlanding i b. En reise med sas Endret 23. desember 2015 av bigggan Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Ta "quiz" her: http://www.forbrukerradet.no/fly/ Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) De kan vel klage på "ekstraordinære omstendigheter" siden det er oslo flyplss sin feil... hmm skal spørr i resepsjonen. Endret 23. desember 2015 av bigggan Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Men, ser ut som du har krav på mat uansett årsak, men ikke nødvendigvis penger... Antagelig kommer dette under ekstraordinære omstendigheter, men står ingenting om det når det gjelder matkupong Endret 23. desember 2015 av aklla Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Oppdatering ; jo det gikk fint, fikk kupong fra sas Takk for hjelpen! Endret 23. desember 2015 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå