Sjefern Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg skal gå inn på folderen min som jeg har samlet mine filmer. Det som skjer da er at det kommer en feilmeliding opp ca 5 sekunder etter at jeg har åpnet folderen. Det står: "MPL Loader The DLL"cpuinf32.dll"can not be loaded. OSreports: The spesified module could not be found." Så krasjer explorer og folderen blir borte. Det skjer ikke med f.eks internettsiden som jeg oxo har oppe. Bare alt som har med det som er på dataen å gjøre. Hva er det som skjer? :grine: Jeg har xp. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 WinTasks DLL Library cpuinf32 - cpuinf32.dll - DLL Information DLL File: cpuinf32 or cpuinf32.dll DLL Name: Intel CPU Info Library Description: Contains Functions Used to obtain information about the CPU such as CPU Speed and CPU ID System DLL: No Common Errors: File Not Found, Missing File, Exception Errors Solution: If the DLL is missing, download it to your windows system folder. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Det hørtes jo ikke dumt ut Men hvordan skal jeg gå frem for å laste ned DLL-filen? Hvor finner jeg det jeg skal ha? Har søkt rundt på microsoft.com men skjønner ikke hva jeg skal ha. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://www.dll-files.com/dllindex/index.shtml Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Det hjalp en del ja. Fant cpuinf32.dll og fikk lastet ned den. Det gjenstod noe annet oxo av en eller annen grunn. Mens jeg var inne i film-folderen hendte det at den krasjet folderen alikevel. Uten å si ifra på forhånd. I feilmeldingen sto det at det hadde noe med GLZW.DLL og gjøre. Den filen var ikke å finne på dll-files. Jeg innstallerete en codec-pack i håp om at det skulle fikse problemet. (siden det kun hendte når jeg holdt på med film.) Vips så var problemet borte. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå