dynami Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Slet aldri med det før jeg byttet gpu, men koblet ut ledningen til sjerm 2 idag for å prøve. Akkurat samme problem Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Bruker du plutselig 2 skjermer? Samtidig? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 hvordan måler du cpu temp? hvilket program? syns det høres ut som cpu bottleneck jeg....csgo er ikke akkurat ett tungdrevent spill og selv om cpu ikke blir overopphetet så kan den være ustabil Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Som trådstarter skrev, problemet kom etter bytte av skjermkort, og at hans CPU ligger aldri over 40 grader mens han spiller CSGO. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Det kan være den dærre nvidia shadowplay greia? Lenke til kommentar
dynami Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Bruker du plutselig 2 skjermer? Samtidig?Bruker en liten en til spotify og lignende. Aldri hatt problemer med det, så tengte ikke på å nevne det. Men ble ikke noen forskjell når den var frakoblet fra gpu Det kan være den dærre nvidia shadowplay greia?Hva er det? Bruker hwmonitor eller hva det heter for å se temp. Lenke til kommentar
dynami Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 hvordan måler du cpu temp? hvilket program? syns det høres ut som cpu bottleneck jeg....csgo er ikke akkurat ett tungdrevent spill og selv om cpu ikke blir overopphetet så kan den være ustabil Men jeg skulle sett fps økning i wow fordi, ble jo nesten bare værre med ny kortet Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Jeg sliter med wow selv, 780ti og dårlig skjerm er konge til wow, 4k og swift og 980ti x 2-3-4 er ræva. Men du bruker ett kort, burde være bedre. Bench pcen og se hva du får da, det vil avsløre halser kjapt. Lenke til kommentar
dynami Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Hvilket program skal jeg bruke til bench? Synes det burde bli litt økning av helt nytt skjermkort Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 ja vet han skrev temperatur, men mange "sjekker temperatur" med å spille litt, så gå ut i windows, starte opp ett temp program og sjekke tempen da etter 2-3min med idle.....så derfor greit å sjekke nytt skjermkort kan også "presse" cpu/minne mer enn gammelt skjermkort, så evt ustabilitet i dette hadde ikke trengtes å forekomme med gamle skjermkortet selvom det gjør det i nytt skjermkort, sier ikke at det er problemet, men en mulighet av mange ville prøvd å stressteste cpu med f.eks intel burntest v2 på "maximum minne" og antall runder på f.eks 20, evt aida64 så prøvd å kjøre stresstest på skjermkort med "Unigine Valley" benchmarken og kjørt en stund på den og se om noe skjer selvfølgelig logge temp og hvor mye cpu/gpu den bruker på alle tester for å se om man får fall i utnyttelse på cpu eller gpu med disse kjørende vist ingen av de viser noe så kan man alltids kjøre memtest86 over nattet og se om det dukker opp noen feil på minne Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Her er resultatet fra unigine valley på extreme hd På interburntest så kommer ikke cpu temp over ca 62 grader. Endret 26. desember 2015 av dynami Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) nytt skjermkort kan også "presse" cpu/minne mer enn gammelt skjermkort, så evt ustabilitet i dette hadde ikke trengtes å forekomme med gamle skjermkortet selvom det gjør det i nytt skjermkort, sier ikke at det er problemet, men en mulighet av mange Åja skjønner Kjører intelburntest nå, med msi afterburner på logging. cpu package ligger på 68 grader nå det er blitt varmere i rommet Set valley resultatet ok ut? Endret 26. desember 2015 av dynami Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 unigen valley ser riktig ut hvis skjermkortet ikke er overklokket. Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 unigen valley ser riktig ut hvis skjermkortet ikke er overklokket. Den er rett ut av esken. Så da er det ikke noe feil med det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 0 stabilitetsproblem med intelburntest.. Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Etter 1t 20min ca i aida Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Ved spilling av wow. Noen som ser noe unormalt? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 ser egentlig normalt ut så langt jeg greier å se, har det vært noen "dips" på den loggen vi ser? greier heller ikke se minnebruk på skjermkortet på grafen der Lenke til kommentar
dynami Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 ser egentlig normalt ut så langt jeg greier å se, har det vært noen "dips" på den loggen vi ser? greier heller ikke se minnebruk på skjermkortet på grafen der dips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå