AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Min pakke blir sendt ut i dag av UPS, går det fint om faren min mottar pakken for meg istedenfor meg? Jeg er ikke hjemme i dag. Anonymous poster hash: e8afb...238 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Har aldri opplevd noen problemer, de er fornøyd så lenge de har underskrift. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 De spør jo ikke akkurat om legitimasjon, så det går fint Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Kommer an på. De leverer stort sett ut så lenge den som tar imot pakken er på samme adressen som pakken skal leveres til, men det er vel egentlig/ delvis/ sånn ca krav om å få underskrift av personen som står som mottager. Jeg er litt usikker på eksakte regler Men hvis du har spesifisert tydelig at ingen andre enn deg får motta pakken så kan du faktisk få en eller annen form for erstatning. Det går vel mest på at man ikke får åpnet andres post. Blir det samme som å merke noe med C/O, det leveres til C/O adressen, men det er ikke lov for personen som adressen står på å åpne pakken alikevel. For å ta en litt anerledes sak så har jeg har aldri hatt noe problem med å få utlevert pakker på familiemedlemmers navn på postkontoret, de tar bare en telefon stort sett eller så har jeg med meg legitimasjon fra personen pakken er adressert på. Det er dog veldig lenge siden sist jeg gjorde det. 1 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Kommer an på. De leverer stort sett ut så lenge den som tar imot pakken er på samme adressen som pakken skal leveres til, men det er vel egentlig/ delvis/ sånn ca krav om å få underskrift av personen som står som mottager. Altså, når man står der utendørs i kulda, med en pakke i den ene hånda og forsøker, med en tynn plastpenn, å lirke frem en signatur på en terminal i den andre hånda, så blir det bare en krusedull uansett hvor mye jeg anstrenger meg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Sist jeg bestilte gjennom bring lecerte de pakken min til naboen siden jeg ikke tok tlf. Tror ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå