Pixiedust Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Jeg personlig sluttet med det når jeg var 2-3 år. Hva med dere? når sluttet dere eller bruker dere bleier enda? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg tviler på om noen som kunne svart ja på dette spørsmålet er i stand til å lese på dette forumet. Iallfall håper jeg det... 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Bruker selvfølgelig bleier enda. Denne siden er bra, Tena har forbedret livskvaliteten min betraktelig. Edit; Har ikke brukt kontinuerlig da, sluttet når jeg var 15 og måtte starte igjen når jeg var 25. Endret 23. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Bedre å spør om slikt på decate... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 "Å det har ingen nød, jeg slår omkring denne vidjespenningen," svarte gutten."Den er for rom," sa hun."Jeg driver i en blei," sa gutten, og tok fram bleien. Prinsessen som ingen kunne målbinde. Lenke til kommentar
DagDenDag Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Sluttet med bleier når jeg var 5 år fordi jeg fikk pottetrening Endret 11. september 2016 av DagDenDag Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Nei, jeg har vent meg av bleier. Nå gjør jeg som oftest fra meg på toalettet. Jeg tror folk på jobben hadde reagert på lukta om jeg gikk rundt med bæsjbleie. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det er fortsatt voksne mennesker som sverger til bleier. Enten som fetisj eller en livsstil. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå