Gå til innhold

Plagsom lyd fra volum knappen på Youtube

hjemmemekk

Anbefalte innlegg

Kan noen forelle meg hvordan jeg blir kvitt den lyden når jeg holder musepekeren over volum drageren i Youtube?? Får en sånn slags svosj lyd etterfulgt av en form for trafo støy. Den forsvinner igjen ratt jeg fjerner musa. Har vindows 10. Klarer ikke å finne noe sted å skru av den lyden. Virker som en slags lydeffekt. Fryktelig irriterende.Lyden er helt normal når jeg ser på noe, men ratt jeg vil justere lyden kommer den lydeffekten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Lyden er der fordi dere har vært inne og valgt side på Googles Star Wars jippo.  Stikk inn der igjen og kanseller valget så skal lyden forsvinne.

Takk for svar, Belfabrorac! Kanskje jeg er litt treg, men kan ikke minnes å ha vært inne på en slik side, finner heller ikke noe som kan minne om det. Har du link? Og hvor er det man skal kansellere?

Lenke til kommentar

Det er i alle fall det eneste jeg vet om som gir volumknappen sin egen lyd og du er langt fra den eneste som har lett etter en løsning på diverse forum.  Siden finner her.

Tuusen takk!! :w00t:  Kan ikke fatte at jeg noensinne har vært på den site!  :dontgetit: Men nå har jeg klikke meg tilbake til "standard", så håper jeg det hjelper om en stund. Poster veiledningen her:  :)

HVORDAN KAN JEG GÅ TILBAKE TIL DEN VANLIGE GOOGLE-MODUSEN?

Gå til google.com/starwars og dra brukerbildet ditt til midten av siden. Deretter klikker du på «Gå tilbake til standard» for å bytte til den vanlige modusen for Google-appene dine. Hvis du ikke gjør dette, går Star Wars-opplevelsen automatisk tilbake til den vanlige Google-modusen 1. februar 2016.

Endret av Evas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...