Straydog Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 På min gamle Nokia 7250 og 6610 hadde den en funksjon i kalenderen som var å registerere avtaler, bursdager og andre gjøremål, og i tillegg kunne man sette i gang alarmer som hjalp deg å huske disse gjøremålene. Dette finner jeg ikke igjen på 6600'n?? Den har kalender og gjøremål-liste, men ingen reminder-funksjon ved hjelp av en alarm. Finnes dette som ekstra progamvare som kan lastes ned noe sted?? noen som vet?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Lag et møte/merkedag i kalenderen...så kan du sette alarm på den. AKIRA Endret 16. november 2003 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 *DOH* Thnx Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Men uansett blir det ikke det samme som de "gamle" kalenderene.,. Jeg brukte de flittig til å føre opp bursdager på venner/kjente, og den kom opp hvert år, med alder og greier... mens kalenderen i 6600 må man oppføre dette som "merkedag", som igjen vil bli slettet til neste år..... Skulle veldig gjerne hatt den gamle.... hvis den finnes..... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Jeg prøvde handy dates. Scanner kontaktene dine og lagrer alle kontakter med fødselsdata. Sier i fra når det nærmer seg(alarm)Husker ikke helt hva en registrert versjon kostet, tipper på mellom 10 -15 dollar. (Testet bare demo versjon. ) Tips: Når du legger inn kontaktene i telefonen skriv inn når de er født, ikke når de fyller år neste gang. Da får du alder + at de gjentar seg hvert år. Endret 17. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå