Simen1 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Å år som alle år før har jeg kjøpt nydrept juletre. I år som før irriterer det meg at de er så kortlevde som noen få uker, at de bringer med seg småfluer og insekter, at de må kjøpes på nytt hvert år og blir til en plagsom søppelgjenstand i januar. Det jeg liker med naturlige juletrær er god lukt og ekte utseende. I år som i fjor tenkte jeg på tanken å kjøpe kunstig juletre, men de jeg kom over på diverse butikker så ikke særlig ekte ut, lukter ikke og noen av de har jeg hørt er plagsomt tidkrevende å sette opp. Har dere tips til BRA kunstige juletrær? Gjerne med link eller produsentnavn og produktnavn. Et jeg kan være tidlig ute med å kjøpe neste år, eller kjøpe for en slikk og ingenting i romjula. Det må være passe høyt (ca 2,0 - 2,3 m med fot og stjerne), være lett å sette opp og ta ned, og ikke minst se bra ut. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 2m fra Biltema ser helt greit ut og er ganske billig, eventuelt har Nille og Plantasjen ofte mange greie kunsttre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Angående lukt, vil det være et alternativ med duftpinner, duftlys eller spray? Vet ikke helt hva som finnes på markedet, men jeg vil tro flere har vært borti problemstillingen. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Plantasjen har veldig bra utvalg av juletre. Alt fra fake som ser fake ut, til fake som ser ekte ut. Personlig liker jeg fake som ser fake ut, med stripset LED-lys som bare er å smelle opp på lillejulaften EDIT: Kan jo legge til at de fleste jeg kjenner (meg inkludert) havner på dette: http://www.plantasjen.no/kunstig-juletre-m-240-lys-200005319-no Endret 22. desember 2015 av xibriz Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Dette er en negativ post, dvs. er juletre du ikke blr satse på så vet du det.Jeg kjøpte Expert sitt juletre som var/er? satt ned til 899. Det er helt ok med to unger som er tre år eller yngre som kan herje med det i uoppmerksomme øyeblikk, men ikke noe å beholde. Hadde egentlig tenkt til å ta det på returrett etter jul, men har valgt å beholde det til ungene blir eldre. Så du blr nok opp i prisklassen minimum 1500 kr Endret 22. desember 2015 av Dreamfault Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Kva prisklasse? Dei dyraste eg har sett på Plantasjen og liknande ser veldig bra ut, men kostar for 5-6000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå