Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Squirting

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg introdusert ei jente for vaginale orgasmer, som hun angivelig aldri har opplevd tidlgiere. Men nylig fikk jeg henne også til å squirte. Jeg har ikke fått dette til med noen jenter tidligere. Det var også første gang hun hadde opplevd det. Det kom ikke mye, men nok til ei lita stråle. Hun ble helt ekstatisk, sa det kjentes ut som hun ble rusa, og hun kjente det i hele kroppen. Hun sa det var ekstremt deilig, men hun mistet fullstendig kontrollen over seg selv, og var usikker på om hun ville gjøre det noen gang igjen.

Jeg synes selvfølgelig det bare var gøy og spennende, og jeg liker at hun mister all kontroll i nytelsen jeg kan tilføre henne.

Jeg har inntrykk av at dette ikke er veldig vanlig. Men nå som jeg vet hvordan jeg kan hjelpe ei dame å nå den typen klimaks, kan jeg nesten ikke vente med å prøve dette ut på andre damer.

Men hvor vanlig er dette egentlig?

Til dere damer som har opplevd dette selv, ville dere vært betenkelige med å la det skje igjen?

Er det flaut for dama når hun spruter eller mister kontrollen over seg selv på den måten?

Anonymous poster hash: da836...260
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd det, opptil flere ganger. Og er ikke noe jeg er kjempe fan av for å være ærlig. Det er vanvittig slitsomt, og jeg blir bare trøtt etterpå. Flaut er det ikke, men jeg vil bare sove når jeg er ferdig. Føles litt som om jeg tisser meg ut, og det er ikke så godt det heller. MEN, akkurat før det skjer er det veldig intenst og godt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...