akelbo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Men Microsoft vil fortsatt ikke ut med endelige lanseringsdatoer.Gears of War og Killer Instinct kommer til PC i løpet av 2016 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Da kan jeg endelig få spilt Killer Instinct, wuhu. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Vet ikke helt om jeg bryr meg så mye, GoW er ganske middelmådig, jeg føler det er en serie som har fått mye av sin popularitet pga manglende konkurranse i sin barndom mer enn noe annet. AtW 2 Lenke til kommentar
Frostax83 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Come on! Freelancer 2 hadde jo vært en magisk nyhet! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Vet ikke helt om jeg bryr meg så mye, GoW er ganske middelmådig, jeg føler det er en serie som har fått mye av sin popularitet pga manglende konkurranse i sin barndom mer enn noe annet. AtW Gears of War hadde potensiale , men de greide glatt å ødelegge det hele... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Jaja, PC-folket får i det minste kose seg med GeOW i over 30fps. Maksimal skuffelse etter å ha kjøpt spillet på One, og jeg tok det nærmest som en selvfølge at det var 60fps. SÅ pent eller avansert er ikke det spillet...men den goden var visst forbeholdt online biten av spillet Men det var ett morro gjensyn, selv om jeg ikke hadde tolmodighet til å holde ut sistebossen. Ultra pikkdårlig bossdesign som er helt grusomt å spille. Endret 22. desember 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Mangler bare Halo nå og kanskje Quantum Break. Så blir det bra! Begynner å vurdere å rett å slett selge XBO. Såpass få grunner til å ha den om en har PC og PS4 idag. For min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 er den ultimate edition versjonen 1 spill eller flere? jeg spillte GoW 1 på pc når det kom ut, og har hatt lyst til å spille de andre også, men vil ha det på pc. så om den GoW UE er en samlepakke så er jeg down, eller hva nå folk sier om dagen Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Gears of War kom ut på PC i 2007 og først nå skal de gi ut en ultimate edition? Rofl mao sier jeg bare. En ting hadde vært om de hadde gitt ut alle GeOW spillene i en stor PC pakke, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 GeOW UE er ikke samlepakke, men GeOW 1 "remastered"... Tror riktignok at multiplayeren innholder baner fra flere geow-spill. Uten tvil det morsomste (holdt på å si fps) mp-skytespillet jeg har spillt på konsoll. Men det skriker etter skikkelig rankingsystem/matchmaking. Vurderer nesten å kjøpe XBONE til geow4 kommer. Spennende å se hvordan dette spillet fungerer med mus og tastatur. Kan bli en helt annen opplevelse. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Jaja, PC-folket får i det minste kose seg med GeOW i over 30fps. Maksimal skuffelse etter å ha kjøpt spillet på One, og jeg tok det nærmest som en selvfølge at det var 60fps. SÅ pent eller avansert er ikke det spillet...men den goden var visst forbeholdt online biten av spillet Men det var ett morro gjensyn, selv om jeg ikke hadde tolmodighet til å holde ut sistebossen. Ultra pikkdårlig bossdesign som er helt grusomt å spille. 5-8 skudd fra Torque Bow. Tok circa 2 min å ta rotta på bossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå