AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 En ny ytterdør som er bestilt og levert av firma og montert av snekker derfra: Ene av 2 innvendinge nøkler ( med plasthåndtak på, beregent til å stå i hele tiden) er bøyd så den er ubrukelig. Snekker sier den kan ha blitt skadet under transport.Har jeg rett på ny nøkkel eller ny hele låsen (om ikke samme nøkkel kan anskaffes) på garantien?Og hvem er anvarlig for å dekke dette: produsent, firma, de som transporte, ingen? Anonymous poster hash: d7fc4...ef4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Du henvender deg enkelt og greit til firmaet du har kjøpt døren av, og som også har ordnet transport. Reklamasjonen bør vel kunne gå via snekkeren fra firmaet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå