Gå til innhold

kan ikke slette filer

Smidt

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har noen filer jeg skal slette på maskinen min, men når jeg på forskjellige måter prøver å slette de eller flytte de til papirkurven får jeg opp en feilmelding som sier noe om at filen er i bruk(noe den ikke er, har nettopp startet opp maskinen og å slette filen er det første jeg gjør). noen som vet hva som kan være feil / hva jeg kan gjøre? denne feilmeldingen gjelder alltid de samme filene, kan heller ikke flytte filene til en annen mappe.. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har akkurat det samme problemet selv, det er ufattelig irriterende, ikke bare lar den seg ikke slette, men når jeg navigerer i den mappa som filen ligger, så henger pcn seg ALLTID opp. det gjelder for min del en filmsnutt, type southpark.

Noen som vet hva som er problemet?

Lenke til kommentar

Hvis du søker på forumet. Så finnes det noe man kan gjøre som gjør sånn at man kan få slettet disse filene. Problemet er at windows prøver å finne ut hvor stor filen er, også klarer den ikke finne dette ut, derfor ligger den i et "loop" på en måte, og derfor får du opp denne filen blir brukt.

Lenke til kommentar

det som ofte er problemet med winxp og avi filer er at den prøver å lage thumbnails. Og når filen ikke er helt komplett eller noe sånt, så vil den ikke slette den. Det er et veldig kjent problem, og jeg har svart på dette flere ganger her på forumet.

Det hjelper å finne en fil som heter " XP-AVIFIX.INF ", og høyreklikke på den og velge install. Du finner den lett med diverse P2P programmer.

Søk etter filen eller "Avifix for xp" eller noe sånt så finner du den nok. Det burde gjøre susen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...