Gå til innhold

Pink Hello Kitty Laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde aldri turt å dratt fram noe slikt et sted folk kunne sett den, eller latt noen sett det om jeg hadde hatt noe som så slikt ut.

heheh, nei, men så hadde du sikkert heller aldri opptred offentlig iført sminke, utringet bluse og miniskjørt ;)

Men det kunne jeg :)

Undertegnede må skamfull innrømme å ha gjort nettopp det. Var en av åtte duskedamer på en volleyballkamp da jeg var russ. Var også midtsidepike i russeavisen... :wow:

Lenke til kommentar
[undertegnede må skamfull innrømme å ha gjort nettopp det. Var en av åtte duskedamer på en volleyballkamp da jeg var russ. Var også midtsidepike i russeavisen... :wow:

Det er vel faktisk ingenting å skamme seg over. Konge det. Jeg har desverre ikke kroppen til det ellers så skulle jeg glatt ha opptrådd frekt og freidig. Eneste som er å skamme seg over er at du var russ for å gjøre det :) *russemobbing. Ferdig nå*

Lenke til kommentar
[undertegnede må skamfull innrømme å ha gjort nettopp det. Var en av åtte duskedamer på en volleyballkamp da jeg var russ. Var også midtsidepike i russeavisen...  :wow:

Det er vel faktisk ingenting å skamme seg over. Konge det. Jeg har desverre ikke kroppen til det ellers så skulle jeg glatt ha opptrådd frekt og freidig. Eneste som er å skamme seg over er at du var russ for å gjøre det :) *russemobbing. Ferdig nå*

Vel, det hører med til historien at jeg

1) er mann

og

2) var russ i 1992

og

3) samtlige andre "duskedamer" også var av hankjønn.

Bare gøy å drite seg ut iblant. :-)

Lenke til kommentar

Aaahaaa..tenke seg å komme på LAN med den damemagneten da!

Nederst på siden står det "Other Laptops: YZPL -- WMAL" der er andre laptoper dei har laget. Det er forresten ein mann og ei dame som har laget de

"So Who Is This Guy?"

"All pictures © 1998 - 2002 by me and Melinda Shore. "

"F.J. van Wingerde"

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Vel, det hører med til historien at jeg

1) er mann

og

2) var russ i 1992

og

3) samtlige andre "duskedamer" også var av hankjønn.

Bare gøy å drite seg ut iblant. :-)

Ja men det gikk jeg da nesten utifra, hadde du vært quinde så hadde det IHVERTFALL ikke vært så flaut. Men men, jeg er bare litt imot at en må være russ for å "drite" seg ut i full offentlighet. Men jeg antar at de fleste andre er litt mere sjenerte enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...