Fotoskrulla Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Et tilbakeblikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Veldig spennende etterbehandling! De er fine alle tre, men likte originalen best. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Som Fredrik fremfører, spennende og vellykket etterbehandling. En liten knapp på V1. Nevner også god komposisjon som et viktig element i bedømmelsen av bildet. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Flotte alle tre, men ville nok valgt v2 hilsen Torhild 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Flotte bilder dette fra London med en fin etterbehandling Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Speciel effekt men spændende...vh Suss 1 Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Liker godt å bruke filter for å få litt mer liv og punch i farger og kontraster. Liker V3 best her 1 Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Dette er topp , liker dette bra synes V 3 er best . 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Flott bilde av et av byens landemerker. Vi hadde en periode her (under annet eie og navn) med mye av denne bildeteknikken,men det virket som den fortok seg. Jeg har aldri selv vært i stand til å bedømme slike bilder.. Holder en knapp på det gjenkjennelige V2. 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 God komposisjon og fine effekter. Ville gått for V3, tenker jeg. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Flott malerisk effetkt. Du har et øye for slik etterbehandling. Skaper en helt annerledes atmosfære, gjerne mer gjenfortellende av opplevelse enn et vanlig bilde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Veldig spennende etterbehandling! De er fine alle tre, men likte originalen best. Mvh Fredrik Som Fredrik fremfører, spennende og vellykket etterbehandling. En liten knapp på V1. Nevner også god komposisjon som et viktig element i bedømmelsen av bildet. Mvh Ragnar Flotte alle tre, men ville nok valgt v2 hilsen Torhild Flotte bilder dette fra London med en fin etterbehandling Mvh Torbjørn Speciel effekt men spændende...vh Suss Liker godt å bruke filter for å få litt mer liv og punch i farger og kontraster. Liker V3 best her Dette er topp , liker dette bra synes V 3 er best . Flott bilde av et av byens landemerker. Vi hadde en periode her (under annet eie og navn) med mye av denne bildeteknikken,men det virket som den fortok seg. Jeg har aldri selv vært i stand til å bedømme slike bilder.. Holder en knapp på det gjenkjennelige V2. God komposisjon og fine effekter. Ville gått for V3, tenker jeg. Hilsen Rune Flott malerisk effetkt. Du har et øye for slik etterbehandling. Skaper en helt annerledes atmosfære, gjerne mer gjenfortellende av opplevelse enn et vanlig bilde Hei alle sammen! Trodde jeg skulle få helslakt i dag fordi jeg hadde tatt i litt hardt på redigeringa, og at V2 skulle bli alles favoritt, men slik ble det ikke. V2 ble noens favoritt, men ikke alles. Tusen takk for kjempefine kommentarer alle sammen! Jeg setter stoooor pris på dere! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg