Gå til innhold

Gaming headset


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For rundt 1500kr + toll, så kan du kjøpe Beyerdynamics DT770 pro 80ohm på ebay, eller 1600kr i mindre kjente nettbutikker. Hender den har vært nede på rundt 1100kr i norge også så kan se til januarsalget om det er no da. Den er uten mic så foreslår Antlion Modmic som tillegg.

 

Tilsammen er det rundt 2000kr, så er det er over prisen du ønsker å se etter, men jeg foreslår det sterkt. Har dette oppsettet selv og det er fantastisk lyd i headsettet med super lydisolering, og etter egen research så virker det som at Modmic er i en klasse for seg selv i samme utførelse og pris.

 

OBS: Jeg vet ikke åssen 80ohm fungerer på konsoll, men det går helt bra på pc*

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bryr deg om lydkvalitet i musikk og spill, så er det like greit å kjøpe et gamingheadsett.

Dersom du vil ha best lyd for pengene, skal du styre unna gamingheadsett.

Dt770 er et godt valg dersom du vil ha bra lyd. Det eneste gamingheadsettet du kan vurdere er Qpad qh-1339(samme som mmx 300), da det er nesten samme lydkvalitet som dt770, bare at den har mic i tillegg.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bryr deg om lydkvalitet i musikk og spill, så er det like greit å kjøpe et gamingheadsett.

Dersom du vil ha best lyd for pengene, skal du styre unna gamingheadsett.

Dt770 er et godt valg dersom du vil ha bra lyd. Det eneste gamingheadsettet du kan vurdere er Qpad qh-1339(samme som mmx 300), da det er nesten samme lydkvalitet som dt770, bare at den har mic i tillegg.

 

Jeg har Dt770 og qpad 1339. Dt770 har jeg som 80ohm, og 1339 er 32ohm. Forskjellen er at dt770 80 ohm har litt mere bass, og 1339 32ohm kanskje har litt klarere diskant. Ellers er de særdeles like.

Lenke til kommentar

Jeg har mmx300 som skal være samme som qpad 1339.

Disse er ikke like som dt770 som mange tror.

Hele registreret er litt annerledes for at det skal passe best mulig til spill. Jeg vil tro de er litt dårligere på musikk enn 770 og sannsynligvis bedre på spill og de frekvensområder som brukes der.

 

Fant noe her.

 

 

I can officially confirm that the DT770pro and MMX300 ARE NOT THE SAME WITH AN ADDED MIC

Very clean defined sound and a bass i can feel from the mx300, the pro's are more a boomy bass that covers fine details.

I think money very well spent.
Lenke til kommentar

Jeg har mmx300 som skal være samme som qpad 1339.

Disse er ikke like som dt770 som mange tror.

Hele registreret er litt annerledes for at det skal passe best mulig til spill. Jeg vil tro de er litt dårligere på musikk enn 770 og sannsynligvis bedre på spill og de frekvensområder som brukes der.

 

Fant noe her.

 

I can officially confirm that the DT770pro and MMX300 ARE NOT THE SAME WITH AN ADDED MIC

 

Very clean defined sound and a bass i can feel from the mx300, the pro's are more a boomy bass that covers fine details.

 

I think money very well spent.

Nja, jeg hadde mmx 300 på et tidligere tidspunkt. I musikk merket jeg at den var litt forskjellig fra 770 i musikk, litt sånn som Nizzen poengterte over her.

Ingame merket jeg lite eller ingen forskjell. Føler på ingen måte at jeg fikk mere utav mmx 300 enn jeg gjør av dt770.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...