Jogga123 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hei Strømmforsyningen min lager en rar lyd. litt vanskelig å forklare, men det er en slags vibrasjon som varer i ca 2-3 sec så blir det stille i noen sekunder også kommer den tilbake igjen, og sånn fortsetter det. veldig irriterende noen løsninger? Fant en som har noe lignende problem,https://www.youtube.com/watch?v=JZ6ZN9oe5ow Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Høres ut som doppler-effekt av to ting som vibrerer med nesten samme frekvens. F.eks. to spoler eller to vifter på nesten samme turtall. Edit: Eller var det interferens? Blander stadig de to. Endret 21. desember 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2015 Høres ut som doppler-effekt av to ting som vibrerer med nesten samme frekvens. F.eks. to spoler eller to vifter på nesten samme turtall. Edit: Eller var det interferens? Blander stadig de to. ok, har merket i de siste dagene at det varierer en del, noen ganger så skjer det ikke i det hele tatt og har brukt pcen i en hel dag uten at vibrasjoner har komt, noen ganger så merker jeg det så vidt, men så kommer det tidspunktet der jeg hører den høyt også. Er det farlig for pcen når PSUen er sånn, er det noe som jeg kan fikse selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Mest sannsynlig overharmoniske spenninger i nettet. Evt. dårlig intern filtering. Vanligvis ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå