Snickers-is Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, selvsagt er jeg morsom! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, selvsagt er jeg morsom! Er du ferdig nå? Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har du glemt at Neo og Trinity traff hverandre på nettet? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har du glemt at Neo og Trinity traff hverandre på nettet? Du har lyst til å bli kjæresten min, altså? Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Må nok skuffe deg der, jeg har dame jeg... Hun blir så grinete om jeg henger med andre damer... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Må nok skuffe deg der, jeg har dame jeg... Hun blir så grinete om jeg henger med andre damer... Spesielt når "damene" er 1.95, skjeggete og veier 95 kg. Hun vil vel kanskje ikke ha konkurranse. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Regner med at hun er laaaaaangt mer sexy enn deg, og dessuten HUN RØYKER IKKE? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Regner med at hun er laaaaaangt mer sexy enn deg, og dessuten HUN RØYKER IKKE? At du i det hele tatt sammenligner dama di med en mann sier vel sitt. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Regner med at hun er laaaaaangt mer sexy enn deg, og dessuten HUN RØYKER IKKE? At du i det hele tatt sammenligner dama di med en mann sier vel sitt. Jeg er målløs... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Jaja, der var den tråden ødelagt. Mine siste ord i denne tråden. Det har vært mange gode poeng i løpet av tråden, men ikke flere enn hva det var dårlige. Jeg konkluderer med at røykerne kan vise litt mer hensyn på offentlige områder og i køer mens ikke-røykere kan være litt mer tolerante. Nye røykeloven *grøss* Glad jeg står i baren og ikke er ute på gulvet... Endret 19. november 2003 av Shio Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) ca 25 Meter Scalextric bilbane!!...?? Umulig å piratkopiere og mye morsommere enn PC-spill i hvertfall ;-) Btw, Tyco kicker en Scalextric-bane any time! Endret 19. november 2003 av Shio Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Scalextric er jo det som ruuuler, rett og slett fordi bilene er autentiske, og det finnes horder av fett utstyr til dem. som for eksempel 4x4-biler, biler med styring, datastyrte depotstopp og rundetider osv, "trimmede" motorer, andre dekk, hastighetsmåledisplayer, masse forskjellige tribuner, mennesker, Håndkontroller for racing, depoter osv. www.scx.es www.scalextric.co.uk Det kommer snart et elektronisk styrt sporskiftesystem som gjør at man kan kjøre 6 biler på en 2-spors bane også. Scalextric knuuuuser både tyco (leketøy) polistil og carrera BIG TIME!!!! Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 seriøst spm: finnes det helt røykfrie uteplasser i Bergen? isåfall hvor? Jeg synes igrunnen røyk skulle blitt bahandla som alkohol, at det ikke er lov å røyke på offentlig sted, inkludert gata. og med tanke på at barn ikke behøver å se voksne røyke hele tiden, kanskje det kunne bidratt til at færre unge begynte å røyke... vet ikke jeg. hørtes bare ut som en god ide Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 seriøst spm: finnes det helt røykfrie uteplasser i Bergen? isåfall hvor?Jeg synes igrunnen røyk skulle blitt bahandla som alkohol, at det ikke er lov å røyke på offentlig sted, inkludert gata. og med tanke på at barn ikke behøver å se voksne røyke hele tiden, kanskje det kunne bidratt til at færre unge begynte å røyke... vet ikke jeg. hørtes bare ut som en god ide Det virker som en god ide at man selv røyker skal ikke gå utover andre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Blodet kommert til å flyte når røykefobudet kommer på utestedene. Mark my words. Endret 19. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 scary snåvvdågg! :O Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Blodet kommert til å flyte når røykefobudet kommer på utestedene. Mark my words. Go EdgeCrusher 2.0! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Jeg skal i hvert fall fortsette som før. Sitter du på røykeavdelingen er jeg ikke i nærheten av å ta hensyn til deg, såfremt du ikke er et lite barn. Så ta å les HELE posten min da for svarte. Skriver om situasjoner der vi ikke har noe valg. Når det gjelder røykeavdelinger så har vi ett valg om vi vil sittte der eller ikke. Røykeavdelingene deres skal dere få beholde... selvfølgelig. Skulle bare mangle. Hva med at du leser HELE tråden? Alt handler ikke om deg, vennen min. Hvorfor quotet du meg da du skrev det innlegget da? Virket som du svarte på mitt innlegg. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei! Jeg er vel det som kan kalles anti-røyker. Jeg har i lengre tid irritert meg over røykere som ikke tar hensyn til ikke-røykere (de som tar hensyn... tusen takk). Vi kan jo ikke gå noe sted lenger uten å få denne ekle røyken i ansiktet. På gaten havner man nesten alltid bak noen som røyker, så man enten må sakke farten eller gå forbi personen for å slippe unna, i bakgården på jobben sitter det alltid noen fra andre etasjer i bygget og røyker med døren åpen så all røyken siver inn i oppgangen. Det svir i øynene, jeg får vondt i halsen og av og til pusteproblemer. At vi ber de lukke døren når de røyker i bakgården, blåser de i. Fikk rett i trynet at "jeg bryr meg ikke om du ikke liker røyklukt". Selv når jeg fortalte at vi har toalett og lager som fylles med røyklukt når de røyker i bakgården, og at jeg faktisk er svakt allergisk mot det, ble de bare sinte. Og jeg hadde en høflig tone og spurte pent. De fleste røykere blir også sint på røykeloven, de mener de blir diskriminert. Det er det dummeste jeg hører, for hvem valgte å begynne å røyke? Jo, det gjorde de selv, og bør derfor ta følgene av det. Jeg er riktignok ikke enig i alt røykeloven står for, for det blir trøbbel om alle på ett utested skal ut hvert femte minutt for å ta seg en røyk. Det blir det bare bråk av, og her har vi ikke-røykere ett valg om vi vil gå inn i røyken eller ikke, men noen punkter burde røykerne forstå at de må følge. Det jeg vil frem til her er ett svar på hvorfor vi ikke-røykere skal plages med at de som røyker valgte å begynne med denne uvanen en gang i tiden? Hvorfor skal vi som er så fornuftige at vi ikke har begynt med det, lastes for det? Håper noen har ett godt svar på dette. På forhånd takk! uff stakkars deg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Hei! Jeg er vel det som kan kalles anti-røyker (.....) uff stakkars deg Hvorfor stakkars meg? Har du lest hele tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå