rayoleN Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hei, jeg skal ha meg nytt abonnement og trenger en pakke med 3 gb data. Hvilket anbefalles? Mvh Jonas Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hva har du i dag da? De beste tilbudet får du muligens fra din gamle leverandør, men da må du først bestille portering hos en konkurrent. De beste tilbudene får du om du porterer fra en operatør som bruker Telenors nett og over til Netcoms nett (eller omvendt). Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Djuice Nonstop M ser ut til å være det som gir mest mobildata for pengene. 249,- /mnd Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Telenor Mobilt Bredbånd S gir 5GB for 199,-/mnd Aner ikke om det er billigst, men det er det jeg har, og det er ihvertfall billigere enn forslaget over.. https://www.telenor.no/privat/mobiltbredband/ Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har fri ring/meld og 3gb hos Telenor for 199, men jeg fant ikke det abonnementet på nettsidene deres. Mulig du må ringe og høre om det Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hello.no gir deg 3GB for kr 200 pr mnd. Det er vel det billigste offentlig tilgjengelige abonnementet du får i dag. Selv har jeg Chess, og betaler kr 169,- pr mnd for 5GB data inkl fri sms/mms/ringetid, men dette er kun noe som kan skaffes dersom du er utro og bytter operatør. 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Telenor Mobilt Bredbånd S gir 5GB for 199,-/mnd Aner ikke om det er billigst, men det er det jeg har, og det er ihvertfall billigere enn forslaget over.. https://www.telenor.no/privat/mobiltbredband/ Går ut ifra at trådstarter ønsker et vanlig mobilabonnement, ikke mbb. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Husk også å sjekke andre ting som har noe å si for deg. Hastighetsbegresninger, utenlandspriser, Netcom/Telenor nett osv. Jeg betaler litt mer i mnd for å unngå leverandører som har drøye utenlandspriser og negativ feedback f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 På 1-3-10-20 GB ser det nå ut til at Hello er billigst. Har man ett forbruk midt i mellom kan andre slå ut som billigere. Andre ting man bør tenke på er Telenor/NetCom dekning. Utenlandspriser og spesialnummer Ekstra sim-kort Hastighet For enkelte er jo kundeservice også viktig. Lista er rangert i rekkefølgen jeg selv prioriterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå