petterg Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Når man har to domener i office365, hvordan kan man lage regel som flytter mailer sent til sekundært domene til sekundær innboks? Altså, en bruker har adressene [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] Det er laget en mappe kalt innboks-domene2 Det jeg tok for gitt at var mulig, men ikke klarer å finne ut av hvordan, er å lage en regel som flytter mailer sendt til [email protected] eller [email protected] til innboks-domene2. Det nærmeste jeg kommer i outlooks regler er "with specific words in the recipients address", men den blir til en client only regel. Det må da være mulig å gjøre dette som en serverregel? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Løst ved en oppdatering til outlook Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Jeg synes det var litt rart det ikke gikk så bra det løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå