Gå til innhold

Islamist valgt til årets Osloborger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har du ikke fulgt med i tråden. Han viser et hat mot både homofile og kvinner, samt støtter terrorisme. "Å være homo er omtrent det samme som å være drapsmann". "Har oppført seg svært aggressivt ovenfor andre kvinnelige frivillige". Denne typen er rett og slett en drittsekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har du ikke fulgt med i tråden. Han viser et hat mot både homofile og kvinner, samt støtter terrorisme. "Å være homo er omtrent det samme som å være drapsmann". "Har oppført seg svært aggressivt ovenfor andre kvinnelige frivillige". Denne typen er rett og slett en drittsekk.

"Å være homo er omtrent det samme som å være drapsmann".

 

Jeg er rimelig sikker på at jeg vet hva du sikter til, og i så fall er ikke det over et sitat. Det er rimelig skittent å forfalske sitat, men hvis han faktisk har sagt dette også setter jeg pris på dokumentasjon. Hvis det faktisk stemmer så er jeg enig.

 

Her er et faktisk sitat:

 

Ifølge kristendommen, jødedommen og islam er homofili en synd. Synd er et teologisk konsept som er relatert til den religiøse ideen om straff og belønning i livet etter døden, der Gud skal dømme menneskene.

 

Jeg har ikke prøvd å sammenligne homofile med drapsmenn. Jeg har brukt en analogi for å forklare og beskrive at det å drepe, drikke alkohol, selge narkotika ikke er forenlig med islam, og det samme gjelder homofili. Så har jeg gang på gang sagt at jeg respekterer alle mennesker uansett hvilken bakgrunn og legning de har. Det er nettopp det islam også lærer meg. Jeg bryr meg ikke om hva folk gjør, eller hvem de elsker. Det er opp til dem, og jeg har ikke noe rett til å dømme andre mennesker. Jeg har mange gode venner med en annen seksuell legning enn det tradisjonelle, og vi har også snakket sammen de siste dagene, som nettopp gode venner. For meg er det viktigste at folk har friheten til å velge. Dette har jeg forstått, spesielt etter at norsk offentlighet har forsøkt å frata meg min egen frihet til å tenke utenfor boksen. Frihet til å velge eller ikke velge livspartner, retten til å bestemme over sin egen kropp og seksualitet, retten til å tro eller falle fra tro, retten til å kle på seg eller kle av seg.

Lenke til kommentar

"Å være homo er omtrent det samme som å være drapsmann".

 

Jeg er rimelig sikker på at jeg vet hva du sikter til, og i så fall er ikke det over et sitat. Det er rimelig skittent å forfalske sitat, men hvis han faktisk har sagt dette også setter jeg pris på dokumentasjon. Hvis det faktisk stemmer så er jeg enig.

Har aldri påstått at det var noe sitat så bare ro deg ned. Satt det med apostrof for å understreke at det var en løs formulering.

Her er originalen (før han begynte å ro ro til fiskeskjær):

post-10980-0-21699500-1452286040_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje, men neppe i dette tilfellet? Raja har da blitt fordømt fra alle hold. Og ja, det inkluderer meg. Jeg synes bare ikke det er særlig mye verre enn hva man hører overalt, og ikke i nærheten av nok til å fortjene varig hets. Dette er holdninger man finner masse av blant en del kristne, og jeg ser ikke for meg at Vice håper at de dør.

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett: Jeg støtter denne ekstremistiske drittsekken sin rett til å ytre hat mot kvinner, homoer, Oslo , Norge, støtte terrorister, posere med våpen på FB, hat mot Israel eller hva det måtte være. Den som skal klandres her er Aftenposten som har lurt sine lesere til å stemme på en slik gjennomført drittsekk. En skam for Oslo, en skam for Aftenposten, en skam for Norge og ikke minst en skam for tidligere mottakere av denne "prisen".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Greit nok at han kan få en påskjønnelse for en enkelt handling, men at man deler ut prisen "Årets Osloborger" til muslim-ekstremister med særdeles grumsete holdninger er ikke noe annet enn horribelt. Her har man absolutt ikke gjort leksa si i forkant av denne kåringen. Hvor mange hadde stemt på denne gærningen om de visste hva han egentlig sto for?

 

Tja, kanskje de ville formidle til folket en positiv holdning til islamister. En liten forberedning til den dagen Oslo får Sharialov.

Lenke til kommentar

Det har vært tydeligvis vært diskusjon om dette. Flere av oss er pessimistiske om synet på ISLAM. ET terror og arrogante folk er ute etter å dømme ISLAM som er UNIVERSITETS RELIGION. Men det finnes hundrevis eller kommer til å finnes tusenvis av ateister fremover. Hvis dette skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...