Gå til innhold

Valg av ørepropper


danielch

Anbefalte innlegg

Hei. 

Ser etter ørepropper i alt fra 500-1000 kroners klassen. For øyeblikket er det eneste jeg har interessert meg for Beats Tour 2 da jeg var mer enn veldig fornøyd med urBeats. Foretrekker ristende bass over diskant og midttone. Er det noen andre ørepropper enn Beats som faktisk klarer å få det til å riste når det kommer til bass i ørepropper? Veldig uoversiktlig marked mtp. tester, nyheter, o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fins vel en del ørepropper fra Monster (før det ble beats?) du kan klare å få til den prisen. Mye bass og relativt grei lyd. Skal du ha begge deler må du opp i pris. 

 

Altså: poenget var at du kanskje kan få tak i gamle toppmodeller til rundt den prisen i dag, noe jeg regner med er mye bedre enn dagens Beats i den prisklassen. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Beats Tour 2 og Powerbeats er vel de beste ørepluggene Beats produserer til dags dato?  Prisen på følgende er iallfall innafor: http://no.beatsbydre.com/earphonesclp/MKMT2.html

 

Det eneste jeg lurer på er egentlig om det er noen øreplugger som faktisk ligger på samme/høyere nivå når det kommer til bass da jeg ikke har funnet noe som kan sammenlignes når det kommer til øreplugger. Det eneste jeg finner av tester går jo også på diskant og midtone. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...