fjarle Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Svenske Neonode har lansert et svært uvanlig produkt.DAGENS DINGS: Denne dingsen gir deg touch-støtte på vanlig skjerm Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvis jeg kjøper dette blir det ikke til Macen min, men til 21:9-skjermen jeg docker Macen til. Blir en morsom måte å produsere musikk på Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvis jeg kjøper dette blir det ikke til Macen min, men til 21:9-skjermen jeg docker Macen til. Blir en morsom måte å produsere musikk på "Den krever dessuten Windows eller Chrome OS for å virke. Mac og OS X er foreløpig ikke støttet." Lenke til kommentar
tobc Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvis jeg kjøper dette blir det ikke til Macen min, men til 21:9-skjermen jeg docker Macen til. Blir en morsom måte å produsere musikk på "Den krever dessuten Windows eller Chrome OS for å virke. Mac og OS X er foreløpig ikke støttet." "Den vesle dingsen vil i første omgang bli tilgjengelig for skjermer på 15,6 tommers størrelse. " Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvis jeg kjøper dette blir det ikke til Macen min, men til 21:9-skjermen jeg docker Macen til. Blir en morsom måte å produsere musikk på "Den krever dessuten Windows eller Chrome OS for å virke. Mac og OS X er foreløpig ikke støttet." OS X er vel ikke designet for touch heller, så det ville uansett blitt ganske håpløst å bruke skulle man tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå