seppola92 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hei Hei! Siden eg ser flere som har lyst på team så tenkte eg prøve å se om noen her som kunne tenkt å lage ett CS:GO lag sammen ? Var med i ett lag før som gikk bra dem første 2 ukan men så begynte alle å miste intressen så ble kun eg sittanes igjen som faktisk VILLE det, Så er keen på å joine nytt lag eller lage sammen med noen Målet er å være med på Telenorligaen, Gjøre andre turneringer i helgen, Scrims og Trene 3 dager i uka, Forventer også at folket er sosial på Teamspeak å spiller mye ilag utenom trening for å lære seg å spille sammen da samspill har nesten alt å si i teams, Må også være 18år+! Er 23år, Er Global Elite på main men spiller kun faceit pga bedre server og bedre folk så prøver å komme meg i høyer å bedre league. Har ca 3200timer tilsammen på alle mine kontoer. Beklager for dårlig skriving men når man har Dysleksi/Skrivevansker blir det litt tungt, Men selvom dårlig skriving vil det ikke si at eg ikke er serriøs når det kommer til teamet! Viss noen er intrisert, Add meg på skype : Badderen92 - Og skriv litt om kem du er. Håpe på noen feedbacks så vi kan komme oss på beina å kjøre igang turneringer o.s.v å ha det gøy men samtidig serriøs Btw, Aurora Borealis er navne på ett Norsk WoW guild på Grim BAtol Alliance, Liker navner så vurdere å ha noe lik det her, Derfor eg har "?" Bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå