Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skjer småling på skjermkort teste- fronten fra hw.no sin side,

og dette sikkert pga. de få nye skjermkortene per idag som kan ese på med interesse,

så jeg lurte, hva om vi brukere fikk tak i noe nytt snacks, og utførte test av dette,

er det da mulig at hw.no (dersom objektet er av interesse, og artikkelen er av god nok kvalitet (ryddig, bra skrevet/fremstillt osv.) legger denne ut?

eller er det policy at alt skal være fra "crew"?

Ja, vi kunne jo brukt forumet....... , men svar alikevell på spørsmålet ettersom jeg stiller det med grunn.

jeg ser gjerne at brukere kunne delta med bra informasjon, men det hadde vel også gjerne blitt MYE informasjon, som gjerne ikke hadde vært så bra......

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det skjer. Skal man kunne gjøre det må man ha likt med referansemateriale.

Kan man skrive godt, og har lyst til å teste så bør man heller bevise det med å sende en "test-test" av et produkt til Håvard og se om man kan bli med som tester av produkter. Flere produkttyper som det er en åpning for nye testere på hvis man kan bevise at man er dyktig nok.

Lenke til kommentar
bør man heller bevise det med å sende en "test-test" av et produkt til Håvard og se om man kan bli med som tester av produkter

, men det er akkurat det. eks. si jeg fikk tak i ett rått 3dkort.

Jeg kunne referert til tall fra dere, og gjennomført testene slik dere gjør (leste noe i en test hvordan hva dere gjør (clean system o.a.) når dere tester)

, men ellers har jeg ikke tid, altså en kan ikke "regne med meg".

Nå er det ikke slik at JEG er noe bra artikkelskirver, men bruker meg selv og "3dkortet mitt" til å eksemplifisere.

, men altså. Det er ikke direkte imot deres policy... takker for svaret.

Lenke til kommentar
bør man heller bevise det med å sende en "test-test" av et produkt til Håvard og se om man kan bli med som tester av produkter

, men det er akkurat det. eks. si jeg fikk tak i ett rått 3dkort.

Jeg kunne referert til tall fra dere, og gjennomført testene slik dere gjør (leste noe i en test hvordan hva dere gjør (clean system o.a.) når dere tester)

, men ellers har jeg ikke tid, altså en kan ikke "regne med meg".

Nå er det ikke slik at JEG er noe bra artikkelskirver, men bruker meg selv og "3dkortet mitt" til å eksemplifisere.

, men altså. Det er ikke direkte imot deres policy... takker for svaret.

Du kan ikke bare refere til våre resultater uten å ha nøyaktig likt testoppsett. Kan man ikke det, må man heller skrive en test på forumet. Mange som setter pris på slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...