salamishit Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hei har fått tilbud på kjøpe Nexus6P av en kompis. Den er så og si dønn ny og brukt ekstremt lite. Siden han byttet til iPhone så skal han selge den. Jeg får den for 5000,- med case, det er 32 gb. Et godt kjøp? Har Sony Z3 fra før. Endret 20. desember 2015 av Ownbeef Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvis det er en telefon du har lyst på, så er det et greit kjøp. Rimeligste nypris jeg har sett er 5690,- for 32Gb. "Case" er ikke alltid verdt så mye, mange alternativer på ebay til rundt 30 kroner....... Men du må være forberedt på å klare deg med 32Gb lagringsplass, android spiser en del Gb også. Hvor stor oppgraderingen er vs Z3 kan diskuteres, klart den yter mer i testprogrammer og i de aller tyngste spillene, men til daglig bruk er nok ikke forskjellen allverdens. Men alltid gøy med noe nytt.... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Bare 3 måneder til det kommer telefoner med nytt chipset. Ville ventet. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Bare 3 måneder til det kommer telefoner med nytt chipset. Ville ventet. Det er litt dette jeg tenker også, lurer på om jeg heller skal bare gå for S7 den tid den kommer. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Slå til. Fantastisk tlf. Dinside kåret den til årets mobilkjøp, så gjorde Marques Brownlee på youtube. S7 blir helt sikkert en glimrende mobil men kommer nok ikke før i slutten av april. Du kan jo ha N 6P frem til da og hvem vet, kanskje du finner den så god at du velger å beholde den. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Bare 3 måneder til det kommer telefoner med nytt chipset. Ville ventet. Det kan man egentlig si hvert år. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Bare 3 måneder til det kommer telefoner med nytt chipset. Ville ventet. Det kan man egentlig si hvert år. Tja, er samme syklusen hvert år og desember-mars er de verste månedene å kjøpe mobil på. SD810 er kanskje den verste chippen QC har spydd ut de siste åra også og Nexus 6p kommer til å miste verdien kjapt når SD820/nye Exynos chippene er ute. Mer enn normalt verditap vil jeg si. Endret 21. desember 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Og hvorfor det? Ikke at jeg bryr meg uansett, har aldri solgt en mobil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå