fod96 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei. Har da bestemt meg for å skaffe meg en Samsung Galaxy Edge Plus. Ser at alle de norske nettbutikkene kun har Gold og Sapphire Black inne. Men må si at Emerald Green tar seg best ut. Ganske unik må jeg si! Men noen som vet eventuelt hvor en kan få tak i denne fargen? Om så, hvordan er det å kjøpe fra utenlandske nettbutikker, slikt generelt? Takk Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Fikk bestilt S6 Edge i Emerald Green for en kunde for litt siden. Såvidt jeg vet skulle den i utgangspunktet ikke komme til Norge. Kan ikke huske å ha sett den (S6 Edge Plus) i den fargen, men kan sjekke for deg imorgen 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Du mister reklamasjonsretten på 5år og det er ikke spesielt smart. I tillegg så må du stå for alle kostnader forbundet med frakt/fortolling om den må sendes på reparasjon. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Leste et sted at den fargen ikke kommer til Norge. Men greier ikke å finne nettavisen der det sto. Kjøpte selv en Edge+ for noen uker siden, og det var i den forbindelse jeg leste at Emerald Green ikke kommer hit. Lenke til kommentar
fod96 Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Fikk bestilt S6 Edge i Emerald Green for en kunde for litt siden. Såvidt jeg vet skulle den i utgangspunktet ikke komme til Norge. Kan ikke huske å ha sett den (S6 Edge Plus) i den fargen, men kan sjekke for deg imorgen Ja det hadde jeg satt pris på! Vet selv at de har i fysiske butikker i Danmark, Finland osv. Men vil heller ikke hastekjøpe i en annen farge heller. Lenke til kommentar
fod96 Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Leste et sted at den fargen ikke kommer til Norge. Men greier ikke å finne nettavisen der det sto. Kjøpte selv en Edge+ for noen uker siden, og det var i den forbindelse jeg leste at Emerald Green ikke kommer hit. Kan godt hende ja. Vet selv at de er i begrenset antall, men hadde vært unikt å eid en i Emerald Lenke til kommentar
fod96 Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Leste et sted at den fargen ikke kommer til Norge. Men greier ikke å finne nettavisen der det sto. Kjøpte selv en Edge+ for noen uker siden, og det var i den forbindelse jeg leste at Emerald Green ikke kommer hit. Hei. Hvilke farge gikk du for? Og hva synest du om telefonen så langt? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei. Hvilke farge gikk du for? Og hva synest du om telefonen så langt? Gikk for Gull, siden jeg allerede hadde en vanlig Edge i Gull. Utover det er jeg strålende fornøyd med Edge+ telefonen, samme var jeg med Edge telefonen også, men ville ha mer plass, derfor Edge+ 1 Lenke til kommentar
fod96 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Fikk bestilt S6 Edge i Emerald Green for en kunde for litt siden. Såvidt jeg vet skulle den i utgangspunktet ikke komme til Norge. Kan ikke huske å ha sett den (S6 Edge Plus) i den fargen, men kan sjekke for deg imorgen Hei. Fikk du sett noe på det ? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 S6+ eksisterer ikke i "emerald green", fargen er unik til S6 og selges ikke i Norge/USA (det er opp til hver enkelt operatør i landene hvilke farger som importeres basert på prognoser for salg, osv). Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Du får jo den "vanlige" S6 edge i den grønnfargen, ikke at det er til noe hjelp men. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Du får jo den "vanlige" S6 edge i den grønnfargen, ikke at det er til noe hjelp men. S6 og S6 Edge er av samme kull og har samme serie farger. På Edge+ som er en nyere modell får du eventuelt "silver titanium" som et valg. Du får ikke den "vanlige" S6 Edge i "emerald green" hos forhandler i Norge med mindre du kjenner noen som har mulighet til å bestille gjennom forhandler eller om du bare importerer selv (da mister du reklamasjonsrett, og mange andre fordeler som er veldig greit med en såpass dyr mobil). Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Beklager sent svar, glemte rett og slett å sjekke det igår. Har ikke grønnfargen i sortiment eller mulighet for å bestille i S6 Edge+ :/ Gjelder Elkjøp/Lefdal. Kan hende enkelte butikker kan få tak i den via diverse underleverandører? Lenke til kommentar
fod96 Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Beklager sent svar, glemte rett og slett å sjekke det igår. Har ikke grønnfargen i sortiment eller mulighet for å bestille i S6 Edge+ :/ Gjelder Elkjøp/Lefdal. Kan hende enkelte butikker kan få tak i den via diverse underleverandører? Hei. Null problem Men innser at slaget er tapt, hehe. Så derfor går jeg for hvit. Har hørt litt rundt om, men fortsatt tynt med den sorten også. Any1? Lenke til kommentar
fod96 Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 Hvit eller sølv er det jeg sikter etter nå. Hehe Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Har selv kikket på Black Sapphire og Gold Platinum, går definitivt for Black Sapphire etter jeg så Gold Platinum i butikken. Fronten og baken på Gold Platinum vil vise alt av riper og fingermerker veldig tydelig i alle mulige lyssettinger. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Samme erfaring med gullfargen her - veldig utsatt for fingeravtrykk og fettmerker! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Men er en veldig stilig farge though, veldig synd at den blir slik etter veldig lite bruk. Skulle bare ønske Black Sapphire var hakket mørkere. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Utrolig kul farge, Samsung klarte den fint. Ja, den svartfargen ser mer mørkeblå ut enn svart.. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Ganske sikker på at green emerald er unik til s6 edge, akkurat som blue topaz er for s6 og titanium silver er for edge+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå