Surfern Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Jeg har en PC som ble kjøpt rett før Win8 ble lansert, og bestilte Win8 på DVD. Nå skal jeg bytte til SSD og ende opp på Win10. Win8-plata og lisensnøkkel til 8 Pro har jeg, jeg har også lisensnøkkelen til Media Center-pakken. Denne kunne man installere med å aktivere innen 31/1 2013. Er det mulig å få installert denne nå, før jeg oppgraderer til Win10? Har det noen hensikt? Er det ikke noe med at man ikke har DVD-avspilling "out of the box" på Win10 med mindre man oppgraderer fra en PC med den pakken? Eller får jeg det med likevel siden det er Win 8 Pro jeg har? Tisp/hjelp mottas med takk! Endret 20. desember 2015 av Surfern Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Det viste seg at Media Center-nøkkelen ble godkjent, nesten 3 år etter "fristen" gikk ut. "Windows 8 Pro with Media Center" står det i nedre høyre hjørne på skrivebordet, så da er det bare å gå for Win10! :-) Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) W8 Pro m/Media Center feila ved aktivering gitt! :-( Endret 20. desember 2015 av Surfern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå