Brake Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei ,kjøpt med Nad T744 men får ikke opp noe meny på Tv skjem, tv`n er finlux 32flxr940hu-m med to hdmi som er i bruk for cromcast og blueray ellers vga inngang og,scart,og s/pdif coaxal,har koblet coaxal til inngang på Nad og scart til hjemmekino spiller samsang HT-TQ22/25 som har scart,to phono inn,video ,ut for hdmi har fått bile og lyd i to fremste høyttalere,får kun styre litt på brytere på Forsterker med får ikke brukt fjernkontroll for og aktivere meny og kordan blir det med Cromcast og få lyd og bilde i soround Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvordan har du koblet bilde fra T744 til TV? Har T744 HDMI? Min T754 har ikke. Lenke til kommentar
Brake Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 den har ikke hdmi inngang men min søster var her i sted og fikk lyd i fire høyttalere ved hjelp av manuell justering og noe omkoblinger på høyttalerutgang men må koble senter og Sub på egen utgang med noe spesialkabler phono til Banplugg om høyttalere her den type mulighet men intill vidrere kobler jeg på Spiller,menyer får en vist ikke opp før en har Nad Dvd spiller og jutreing av noen Høytalere nederst på fjernkontroll Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Tipper det er samme som på min NAD T754. Du må ha kabel fra Monitor out (video) til en kompatibel inngang på TV-en. F.eks. SCART. Lenke til kommentar
Brake Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 så langt så stemmer det,sett på menyer på både Forsterker og Spiller uten at jeg blir noe klokere, er forsatt ikke lyd i senter og soround terminaler,bruker a+b utganger sendt fårespørsel til Nad Support om dette Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 A og B er front begge to. Lenke til kommentar
Brake Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) har kommmet mye lengre nå uten hjelp fra Nad, koblet kabel for monitor fra forsterker til inngang på tv ,dog må en velge den inngang med fjerkontrolll for tv, for og den inngang men fikk da tilgang til menyen på forsterker, der i fra de valg på fjernkontroll på forsterker og velge listning modus med piltaster derifra går man innom mange valg alt etter hva man ska lytte på,jeg valgte enhanced steroe eller 2,få best lyd med trøkk da,vansleligere var det egentlig ikke med håp om ha vert til hjelp Endret 4. februar 2016 av Brake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå