Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Løgner om mørketid


Anbefalte innlegg

Drøyt at folk her kaller meg for Hitler og skriver at jeg har autisme..

 

Hun har kommet med flere løgner som jeg ikke har fortalt om. En gang skulle hun hente noe for meg i Høvik kirke. Og da hun kom til Høvik sa hun at hun ikke fant kirken. Dette er løgn. Alle vet hvor Høvik kirke er, og man kan ikke unngå å se kirken når man er på Høvik.

 

En annen gang sendte hun en østeuropeer på døren min for å hente et hundebur som var hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drøyt at folk her kaller meg for Hitler og skriver at jeg har autisme..

 

Hun har kommet med flere løgner som jeg ikke har fortalt om. En gang skulle hun hente noe for meg i Høvik kirke. Og da hun kom til Høvik sa hun at hun ikke fant kirken. Dette er løgn. Alle vet hvor Høvik kirke er, og man kan ikke unngå å se kirken når man er på Høvik.

 

En annen gang sendte hun en østeuropeer på døren min for å hente et hundebur som var hennes.

 

hehehehe :)

 

Det som gjør det så utrolig artig er at jeg faktisk ikke er helt sikker på om du spøker på en litt rar måte, eller om du er helt ute å kjører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har løyet til meg to ganger.

 

Første gangen fortalte hun meg at det i Bodø er mørketid på vinteren. Bare noen dager senere fant jeg denne artikkelen:Derfor er det ikke mørketid i Bodø

 

Jeg konfronterte henne med artikkelen og ba henne ta et bilde som beviste at det var mørketid i Bodø. Hun svarte med å sende meg et helt svart bilde. Etterpå kom det fram at hun hadde tatt et bilde uten å ta av linselokket på kameraet. Da jeg påpekte at dette var andre løgnen hennes, bare lo hun.

 

Jeg lurer på hva jeg bør gjøre?

Du.. Lille venn.. Vet du hva en "løgn" er? Nei det gjør du faktisk ikke. Kaller du det uskyldige småfjaset der for løgn har du mange fæle samlivsår i vente så feiltolkende som du er.

 

Jeg er ikke noe bedre enn kjæresten din. Jeg kan på ekstremt slitne dager, hvorpå jeg ikke har sovet flere netter i strekk..faktisk surre med ting jeg virkelig burde ha husket. Det går faktisk an å glemme sånt.

 

Men at du kaller -dette- for løgn.. Sorry.. Det er bare så komisk at det forteller mer om deg enn henne- i hennes favør!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke engang hvor Høvik er, og mye mindre kirken der. Dog, jeg heter ikke Alle.

 

 

Eg har ingen anelse om kor Høvik kyrkje er. Eg veit ikkje eingong kor Høvik befinn seg hen.

 

Her er et par mobilbilder fra Albert Nordengen sin bok Oslo, Min egen by. Albert Nordengen var Oslos ordfører. Som man ser kan man ikke unngå å se Høvik Kirke hvis man er på Høvik.

 

img1.jpg

img2.jpg

Lenke til kommentar

 

Spørsmålet var om hun var på øvre eller nedre Høvik da?

Det er bare Høvik, ingen øvre eller nedre.

 

 

Feil! Du har nedre Høvik fra ramstadsletta og ned mot husmorstranda og Strand.

Du har øvre Høvik som går fra Haslum/Blommenholm og ned til Ramstadsletta.

 

 

Lynnedslaget LYVER om Høvik!!!! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Drøyt at folk her kaller meg for Hitler 

Hvor? Hos deg irl? Ser ikke at det skjer her i tråden. Er det mulig at du har misforstått noe?

 

Du skrev det på side 2.

 

Der ser du, en klar misforståelse av hva jeg skrev. Jeg kalte deg faktisk ikke Hitler og vil ha meg frabedt at du legger ord i munnen på meg. Det var et svar på ditt spørsmål om hvordan du burde oppfatte hva dama di ga uttrykk for. Basert på oppfatningene du gir uttrykk for gjennom hele tråden forstår jeg likevel godt hvordan du misforstod dette. Kanskje det er noe du kan ta tak i isteden for å slenge rundt deg med beskyldninger, og kanskje det ville hjulpet litt på forholdet mellom deg og dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spørsmålet var om hun var på øvre eller nedre Høvik da?

Det er bare Høvik, ingen øvre eller nedre.

 

 

Feil! Du har nedre Høvik fra ramstadsletta og ned mot husmorstranda og Strand.

Du har øvre Høvik som går fra Haslum/Blommenholm og ned til Ramstadsletta.

 

 

Han skrev jo Høvik kirke. Er det øvre eller nedre mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg konfronterte henne med artikkelen og ba henne ta et bilde som beviste at det var mørketid i Bodø.

 

Hva slags bilde forventet du? En 24-timers film? Hvis hun bare hadde tatt ett enkelt bilde av at sola ikke var oppe kunne det like gjerne vært tatt om natten. Det du ba om var totalt urimelig og du fortjente det du fikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Spørsmålet var om hun var på øvre eller nedre Høvik da?

Det er bare Høvik, ingen øvre eller nedre.

 

 

Feil! Du har nedre Høvik fra ramstadsletta og ned mot husmorstranda og Strand.

Du har øvre Høvik som går fra Haslum/Blommenholm og ned til Ramstadsletta.

 

 

Han skrev jo Høvik kirke. Er det øvre eller nedre mener du?

 

 

Han påstod at siden hun hadde vært på Høvik måtte hun ha sett kirken. Er man litt lokalkjent vet man at Høvik faktisk er et ganske stort område, og at det finnes mange steder på Høvik du kan være og aldri se kirken. Høvik kirke ligger på nedre Høvik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...