xRun Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Da jeg påpekte at dette var andre løgnen hennes, bare lo hun. Hun har antagelig lest denne tråden, kanskje også kommentert, og ler fortsatt. 1 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 For at denne tråden skal få et lite snev av brukbar informasjon benytter jeg muligheten til å sitere litt fakta Gram, kalori og hertz er eksempler på enheter. Prefiksene til SI-systemet kan brukes på disse enhetene (og flere). Mega = 1.000.000 (ex. 1 megahertz = 1.000.000 hertz) Kilo = 1.000 (ex 1 kilogram = 1000 gram) Desi = 1/10 (ex 1 desiliter = 0,10 liter) centi, milli, mikro, nano, etc Kalori blir altså feilaktig brukt både på varedeklerasjoner og i dagligtale, da de egentlig mener kilokalori. Mer info: https://no.wikipedia.org/wiki/SI-systemet https://no.wikipedia.org/wiki/SI-prefiks Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 For at denne tråden skal få et lite snev av brukbar informasjon benytter jeg muligheten til å sitere litt fakta Gram, kalori og hertz er eksempler på enheter. Prefiksene til SI-systemet kan brukes på disse enhetene (og flere). Mega = 1.000.000 (ex. 1 megahertz = 1.000.000 hertz) Kilo = 1.000 (ex 1 kilogram = 1000 gram) Desi = 1/10 (ex 1 desiliter = 0,10 liter) centi, milli, mikro, nano, etc Kalori blir altså feilaktig brukt både på varedeklerasjoner og i dagligtale, da de egentlig mener kilokalori. Mer info: https://no.wikipedia.org/wiki/SI-systemet https://no.wikipedia.org/wiki/SI-prefiks kva med "kcals" (fonetisk: keikæls)... får jeg lov til å si det? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Endret 22. desember 2015 av Enquad 2 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 kva med "kcals" (fonetisk: keikæls)... får jeg lov til å si det? Du kan kalle det akkurat hva du vil. Jeg har ingen problem med at folk bruker kalori i stede for kilokalori. Det var derfor jeg la det til i lista over andre "grunner" TS kunne vurdere å slå opp med dama. Da jeg synes det hele var svært komisk. Men når folk først begynte å kommentere akkurat dette punktet er det vel like greit med litt fakta på bordet Lenke til kommentar
Lynnedslaget Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg er TS. Til dere som har svart: Jeg lurer på hvilke erfaringer fra samliv dere har? Det virker jo ikke som om noen av dere har hatt dame.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det virker som du har totalt fravær av humor 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 ikke bare det, men totalt fravær av sosialeantenner når det gjelder damer. det er nok ingen som tar deg seriøst... posten din er jo helt latterlig. Lenke til kommentar
Lynnedslaget Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 ikke bare det, men totalt fravær av sosialeantenner når det gjelder damer. det er nok ingen som tar deg seriøst... posten din er jo helt latterlig. Javel? Deg om det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på om du tuller eller ikke Endret 10. januar 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Posten er latterlig...oppfører seg som en fornærmet 4åring... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg er TS. Til dere som har svart: Jeg lurer på hvilke erfaringer fra samliv dere har? Det virker jo ikke som om noen av dere har hatt dame.. Tvert imot. De har nok svart slik nettopp FORDI de har erfaring. Hvem drar vel ikke en hvit løgn iblant? Ikke noe å henge seg opp i dette. Med mindre du vil gå en VELDIG slitsom fremtid i møte.. 5 Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Kjøp et kamera uten linselokk til henne i julegave. Haha, lo så jeg nesten tissa på meg nå. Endret 11. januar 2016 av Chroma Lenke til kommentar
Lynnedslaget Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg er TS. I dag tok jeg opp en del ting med henne, face to face. Det endte ikke så bra. Hun kalte meg bl.a. for "Kim". Jeg spurte hva hun mente med "Kim", men hun svarte ikke. 30 min etterpå sendte hun meg en SMS hvor det bare står "Kim Jong-un". Hvordan skal jeg tolke dette? 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg er TS. I dag tok jeg opp en del ting med henne, face to face. Det endte ikke så bra. Hun kalte meg bl.a. for "Kim". Jeg spurte hva hun mente med "Kim", men hun svarte ikke. 30 min etterpå sendte hun meg en SMS hvor det bare står "Kim Jong-un". Hvordan skal jeg tolke dette? Kim: Supreme leader, diktator. Men hun kunne også kalt deg noe fra Tyskland fra litt før midten av forrige århundre, same difference. Det handler om hvordan hun oppfatter dette, ikke hva som er spesifikt korrekt. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg er TS. I dag tok jeg opp en del ting med henne, face to face. Det endte ikke så bra. Hun kalte meg bl.a. for "Kim". Jeg spurte hva hun mente med "Kim", men hun svarte ikke. 30 min etterpå sendte hun meg en SMS hvor det bare står "Kim Jong-un". Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg strides om du bare tuller eller faktisk er helt ute å kjører... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det her er nok tull. Nekter å tro at noen kan ha då lav intelligens Lenke til kommentar
tHz Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Autisme? Mulig. Men å be om et bilde for å bevise at det er mørketid? Ehm... tvilsomt autisme:) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er TS. I dag tok jeg opp en del ting med henne, face to face. Det endte ikke så bra. Hun kalte meg bl.a. for "Kim". Jeg spurte hva hun mente med "Kim", men hun svarte ikke. 30 min etterpå sendte hun meg en SMS hvor det bare står "Kim Jong-un". Hvordan skal jeg tolke dette? Hun synes du er like sprø som Kims potetgull ? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå