Lynnedslaget Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hun har løyet til meg to ganger. Første gangen fortalte hun meg at det i Bodø er mørketid på vinteren. Bare noen dager senere fant jeg denne artikkelen:Derfor er det ikke mørketid i Bodø Jeg konfronterte henne med artikkelen og ba henne ta et bilde som beviste at det var mørketid i Bodø. Hun svarte med å sende meg et helt svart bilde. Etterpå kom det fram at hun hadde tatt et bilde uten å ta av linselokket på kameraet. Da jeg påpekte at dette var andre løgnen hennes, bare lo hun. Jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Endret 20. desember 2015 av Lynnedslaget 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg aklla Skrevet 20. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hun har løyet til meg to ganger. Første gangen fortalte hun meg at det i Bodø er mørketid på vinteren. Bare noen dager senere fant jeg denne artikkelen:Derfor er det ikke mørketid i Bodø Jeg konfronterte henne med artikkelen og ba henne ta et bilde som beviste at det var mørketid i Bodø. Hun svarte med å sende meg et helt svart bilde. Etterpå kom det fram at hun hadde tatt et bilde uten å ta av linselokket på kameraet. Da jeg påpekte at dette var andre løgnen hennes, bare lo hun. Jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Bryt all kontakt med henne, hun har tross alt sagt noe som teoretisk sett ikke er rett, selv om sola faktisk er borte en måneds tid, slik at det oppleves som mørketid så er det teoretisk sett ikke mørketid. Folk som ikke alltid fremstiller ren vitenskapelig fakta med kildehenvisning er ikke noe å samle på. Nei, seriøset, hva er problemet egentlig? Bodø er nord for polarsirkelen og er mørklagt en måneds tid pga. fjell og lav sol, at hun kaller denne tiden der det er mørkt døgnet rundt for mørketid er vel ikke så ille? Hvem er hun? Dama di? Høres ikke ut som om forholdet vil kunne vare om du henger deg opp i detaljer som dette... Endret 20. desember 2015 av aklla 19 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Du bør vise henne denne tråden din så hun tar til vettet! Hun vil sikkert ikke ha en oversensitiv fyr som tar alt 100% seriøst og som lager en tråd fordi et linselokk ikke ble tatt av. 8 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hun har løyet til meg to ganger. Første gangen fortalte hun meg at det i Bodø er mørketid på vinteren. Bare noen dager senere fant jeg denne artikkelen:Derfor er det ikke mørketid i Bodø Jeg konfronterte henne med artikkelen og ba henne ta et bilde som beviste at det var mørketid i Bodø. Hun svarte med å sende meg et helt svart bilde. Etterpå kom det fram at hun hadde tatt et bilde uten å ta av linselokket på kameraet. Da jeg påpekte at dette var andre løgnen hennes, bare lo hun. Jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Hehehehehe fantastisk 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg tHz Skrevet 20. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2015 Andre grunner til å slå opp: 1) Påstand om at jorden er rund 2) Bruk av ordet kalori i stede for kilokalori 3) Unøyaktig bruk av klokken (runde av opp til en hel time) 4) Beviselig feil bruk av ordet "aldri" ... listen er svært lang ... lol 20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 hahahaah Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg ville droppet henne, ikke noe å satse på om hun er en regelrett løyner. Hun kunne heller innrømmet at hun tok feil i istedenfor å lyve for deg enda en gang. Dette er utilgivelig! Det blir garantert mer med tiden,. Lenke til kommentar
Populært innlegg vidarkri Skrevet 20. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2015 Kjøp et kamera uten linselokk til henne i julegave. 11 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 heter du "lyneddslaget" fordi du har blitt truffet av lynet? 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg lurer på hva jeg bør gjøre? Slappe av. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Er du sikker på at det er ei jente du har truffet? Er du sikker på at hun har et kamera?Er du sikker på at hun bor i Bodø? Er du sikker på at noen tar dette alvorlig? Endret 21. desember 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Søk hjelp....myyyye hjelp... 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Hun har løyet til meg to ganger. Svært godtroende? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Andre grunner til å slå opp: 2) Bruk av ordet kalori i stede for kilokalori Helt legitim grunn. 1 kcal er en kalori på samme måte som at 1 km er en meter. "Jeg veier 100 kg, altså det samme som en halv sjokoladeplate" Lenke til kommentar
tHz Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Helt legitim grunn. 1 kcal er en kalori på samme måte som at 1 km er en meter. "Jeg veier 100 kg, altså det samme som en halv sjokoladeplate" Grunnen til at jeg tok med denne er at bransjen har en lei tedens til å skrive kalori i stede for kilokalori. Nå skal det sies at det er liten mulighet for å missforstå, da de fleste ikke lever på en 2.000.000 kalori diett. Dog er det feil. Om du virkelig synes det er grunn til å slå opp med dama, så forsikre deg i det minste om at hun ikke leser en varedeklarasjon, men initierer den grovt feilaktige bruken av kalori på egen initiativ. f.eks.: http://images.flatworldknowledge.com/ball/ball-fig07_003.jpg Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Framhever at det også har vært foreslått å bruke både Joule og KiloJoule. Som forbruker er det ikke lett å følge med på disse noe bisarre språklige endringene, selv om du vel påpeker en regnefeil (selv om jeg ikke skjønte regnefeilen ) Til trådstarter: Det er åpenbart at din kjæreste ikke befinner seg i Bodø, men trolig sitter på en strand på Bahamas mens hun tar bilde av kameralokket og prøver å bygge opp om at hun er i Bodø. Som mannfolk med sterk svettelukt og six-pack mønster på magen, forlanger du videre at hun skal respektere deg og at hvis hun jager deg med kjevlet, knuser du det bare med en rett høyre. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Helt legitim grunn. 1 kcal er en kalori på samme måte som at 1 km er en meter. "Jeg veier 100 kg, altså det samme som en halv sjokoladeplate" Grunnen til at jeg tok med denne er at bransjen har en lei tedens til å skrive kalori i stede for kilokalori. Nå skal det sies at det er liten mulighet for å missforstå, da de fleste ikke lever på en 2.000.000 kalori diett. Dog er det feil. Om du virkelig synes det er grunn til å slå opp med dama, så forsikre deg i det minste om at hun ikke leser en varedeklarasjon, men initierer den grovt feilaktige bruken av kalori på egen initiativ. f.eks.: http://images.flatworldknowledge.com/ball/ball-fig07_003.jpg Seier du at du veg 80 kilo eller 80 kilogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå